גלבוע/גליל: ניצחון דרמתי בחיפה- שישי ברציפות

החבורה התוססת והלוהטת של ליאור ליובין ניצחה אמש את מכבי חיפה בתוצאה 80:81 לאחר משחק צמוד והפכפך ברוממה חיפה, עם סל גדול שתי שניות לסיום מאסיסט עוד יותר גדול של יפתח זיו. הקפטן נתנאל ארצי עם שיא עונה 21 נקודות. צילום: מדיה ודיגיטל גלבוע/גליל

מה תגידו על זה? הפועל גלבוע/גליל חזרה מפגרת הקורונה ממוקדת, עם זרים מצוינים, והפכה ללהיט של הליגה, הקבוצה משחקת בהתלהבות, נחישות ונראה שיש הרבה הנאה במשחקם, הישראלים מקבלים דקות ומחזירים בגדול כל אחד בתורו, וביום שישי זה היה הפעם נתנאל ארצי עם 3 שלשות גדולות סה"כ 21 נק', יפתח זיו עם אסיסט גדול שתי שניות לסיום לבאנקר של ליובין מייקל יאנג שקבע 80:81 לחקלאים האדומים. יאנג קלע במשחק הפעם 18 נק'.
לגלבוע זהו הניצחון השישי ברציפות ששם אותה בעמדה מצוינת לסיים את משחקי הבית התחתון במקום החמישי ולפגוש בפליאוף את חולון שנחלשה וחזרה לא טוב לסיבוב הזה.
ביום שני הקרוב(13/07) תפגוש גלבוע את נס ציונה המתאוששת שנלחמת בעצמה על מקום בפלייאוף, למשחק קשה בקרב על המקום החמישי מול חיפה שתפגוש במקביל את באר שבע בחוץ.
המשחק עצמו נפתח בריצה של חיפה 9:2, אבל גלבוע חזרה לעצמה ולאט לאט חזרו למשחק. הרבע עצמו הסתיים בתוצאה בשיווין 24:24 כאשר הקפטן ארצי מחזיק את גלבוע במשחק עם 10 נק' ברבע.
גם ברבע השני נמשך המשחק הצמוד שהסתיים בתוצאה 44:43 לגלבוע, שחקן הבית הצעיר בניה סרור הסנטר הצעיר שצובר ממשחק למשחק דקות וגם דקות שלט ברבע הזה בצבע. סרור שרק לפני עונה שיחק בליגה הארצית בגלבוע ברוש סיים את המשחק בחמש עבירות אבל עם  8 נק'.
רבע שלישי שתי הקבוצות עלות במטרה להגדיל את ההפרש ונסות לברוח האחת לשנייה. חיפה רצתה יותר והצליחה לסיים את הרבע השליש בעמדת פתיחה מצויינת לרבע הרביעי בתוצאה 69:62.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


לא כך חשבו בגלבוע, שחקניו של ליובין העלו הילוך, חזרו למשחק השוטף שלהם, יפתח זיו עם דאנק מהדהד על הראש של חיפה, ארצי עם סלים חשובים, תומאסון עם ניהול משחק חכם התוצאה הושוותה כאשר היתרון עובר מצד לצד בנקודה או שתיים והקבוצה השנייה משווה את התוצאה והמתח במשחק עולה. בריסקר החיפאי שהיה מצוין וסיים עם 15 נק', קלע 4 שניות למשחק בלייאפ וקבע יתרון 80:79 לחיפה, הירוקים בצעו מיד עבירה על יפתח זיו. ליובין והמאמן החיפאי הזעיקו פסק זמן כל אחד בתורו. וכאמור התרגיל של ליובין – המהלך של המשחק, אסיסט נפלא ומפתיע מהוצאת כדור חוץ של יפתח זיו  שמצא את מייקל יאנג לבד בצבע שלא היסס וקלע 2 נק' ניצחון.

נתנאל ארצי- הקפטן המשותף של גלבוע/גליל. צילום: מדיה ודיגיטל גלבוע/גליל
שיא קריירה במשחק לנתנאל ארצי- הקפטן המשותף של גלבוע/גליל, 21 נק' מתוכם 3 שלשות

נתנאל ארצי קפטן גלבוע/גליל התייחס לניצחון בסיום המשחק: "היה משחק קשה, הקבוצה השנייה לא ויתרה לנו, המיקום שלנו מאוד חשוב לנו ורצינו יותר וניצחנו בשביל האוהדים שלנו בבית שתומכים בנו, אנחנו מרגישים אותם והם בלב שלנו עמוק, לא מתעסק בכמה קלעתי, העיקר שניצחנו, שעלינו למקום החמישי, לא זוכר ששיחקתי בקבוצה כל כך כייפית, מאמין שעזרת חבריי השחקנים נעשה יותר מפיינל פור".