גלבוע/גליל: מתיחת הפנים הושלמה, חנוכי וארצי מונו לקפטנים של הקבוצה

תכירו את הקפטנים החדשים של גלבוע/גליל

הפועל גלבוע/גליל תפתח את עונת 2019/20 בעוד כשלושה שבועות במסגרת גביע ווינר(19/9), ותצא לדרך מסקרנת לאחר קיץ מטלטל, הצל הכלכלי הכבד שאיים על קיומה, ועזיבת מאמנם ב-4 שנים האחרונות אריאל בית הלחמי, והקפטן בשנים האחרונות חואקין שוכמן,שחקן הבית שגדל בגלבוע ועזב לראשנה את המועדון לעיר הגדולה לפועל ת"א, כאשר מהסגל של עונה שעברה נשארו הסמול פורוורד נתנאל ארצי, הגארד/פורווארד יותם חנוכי, עמית ראובן, וננקין שישחק בכרטיס כפול בלאומית בהוד השרון. אתמול התבשרו שחקני הקבוצה המוערכים ארצי וחנוכי על מינויים לקפטנים משותפים של הקבוצה.
לנתנאל ארצי זוהי הבעת אמון גדולה בהמשך ליכולת הטובה שגילה עונה שעברה בסיומה זכה בתואר השחקן המשתפר של העונה, וביותם חנוכי, השחקן המקומי מבית היוצר של מועדון הנוער גלבוע/מעיינות, שכבר מיומן בתפקיד הקפטן בשנותיו כשחקן מחלקת הנוער, ונבחרת העתודה שזכתה באליפות אירופה האחרונה במדיה שימש כקפטן משותף עם יאיר קרביץ מרעננה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


על המינוי של השניים אמר מאמנם ליאור ליוביו: "אחרי קיץ של מתיחת פנים משמעותית, זה רק טבעי שנתנאל ארצי, שחקן טוב שממשיך אצלנו, וימשיך להשתפר, ויותם חנוכי, שחקן מקומי מהגלבוע, שגדל בקבוצה וצפוי לו עתיד גדול, רק טבעי שהם ימונו לקפטנים משותפים, אלו שחקנים שאנחנו מאמינים בהם, ואני סמוך ובטוח כי התפקיד יעזור להם הן כשחקנים, הן כחברים לקבוצה וכבני אדם להיות טובים יותר".
ארצי פרטי מנכ"ל הקבוצה על מינוי השניים: "יותם ונתנאל, שילוב מנצח, המביאים כל אחד את הייחודיות שלו ויוצרים יחדיו קפטן משותף המסמל, דרך ארץ, אמונה, צניעות, עבודה קשה, מנהיגות ואת ציוויונו של הגלבוע!"

נתנאל ארצי. עשה קפיצת מדרגה
נתנאל ארצי. לאחר קפיצת המדרגה, קפטן משותף

נתנאל ארצי על מינויו: "אני מאוד נרגש מאוד שמח וגאה לקבל את המינוי, כבוד גדול הוא לי לשמש כקפטן גלבוע/גליל קבוצה משפחתית עם  קהל חם ואווירה של משפחה גדולה, וברגע הראשון שהגעתי לגלבוע התאהבתי במועדון, באזור, באווירה, שמח על בחירתו של חברי לקבוצה יותם חנוכי לשמש בתפקיד עמי, ואנחנו נבצע אותו הכי טוב שיש. תודה גלבוע אוהב אתכם מכל הלב, אדום עולה"
יותם חנוכי: "כבוד אדיר להיות קפטן גלבוע גליל , בשיתוף עם נתנאל ארצי, שיש לי איתו קשר נהדר. אני נרגש מאוד לקבל את התפקיד המיוחד הזה, שהוא חלום מהרגע שהתחלתי במועדון שלנו. תרגש ומצפה לקראת פתיחת העונה, יאללה גלבוע !"