גלבוע/גליל מעלים הילוך: הגארד רוני הארל חתם בקבוצה

עוד החתמה במצבת הזרים, הארל(25,2.01), מגיע לגלבוע מהליגה השנייה בספרד שם הוכתר כשחקן ההגנה של העונה וכסגן מלך הסלים עם ממוצע קליעה למשחק של 16 נק', 5.5 ריב'. קפלן:" רוני הוא שחקן מוכשר בעל אישיות שמתאימה לד.נ.א שאנחנו אוהבים לראות בגלבוע"

בקצב מוגבר: בגלבוע העלו להילוך גבוה את בניית הסגל לקראת העונה החדשה. אל הקפטן יותם חנוכי, בניה סרור וחן כלפון אל ארבעת המצטרפים החדשים שילבשו את מדי החקלאים האדומים, צ'ילי, בריסקר אביבי וקורנליוס, כאשר אל מצבת הזרים מצטרף הגארד האמריקאי המוכשר רוני הארל שחתם בקבוצה לשתי עונות.
הארל בוגר מכללת דנבר, בעל ניסיון אירופאי, מגיע מפלמה הספרדית מהליגה השנייה, במדיה העמיד ממוצעים של – 16 נק' , 5.8 ריב' ו-1.5 אס' למשחק. הארל ינחת בארץ לקראת תחילת האימונים ב- 15 באוגוסט ויצטרף לאימוני הקבוצה.
מהקבוצה נמסר בנוסף כי בגזרה האירופית, גלבוע/גליל צפויה להתחיל את משחקיה ביורופקאפ החל מחודש אוקטובר בשלב הבתים.
כמו כן נמסר עוד כי במקביל להמשך השלמת הסגל, לאור התעניינות גדולה מאוד של האוהדים בקבוצה ממשיכים לעמול על מבצע אטרקטיבי לחידוש ורכישת מנויים.
מאמן גלבוע/גליל גיא קפלן התייחס להחתמה ואמר: "רוני הוא שחקן מוכשר בעל אישיות שמתאימה לד.נ.א שאנחנו אוהבים לראות בגלבוע, שחקן קשוח ומחויב שיתרום לנו בשני צדי המגרש"

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|