גלבוע/גליל: מאמן הקבוצה ליובין עוזב ומצטרף לקטש בפנאתינייקוס

ליאור ליובין מאמן הקבוצה בעונה וחצי האחרונות עוזב את המועדון. חיים אוחיון: "מברכים את המהלך של ליאור, אנחנו מודים לו על העשייה ועל שיתוף הפעולה, מרגישים בטוחים ביכולת שלו להצליח, ובטוחים ביכולת שלנו להמשיך בדרך שעשינו ביחד"

שינויים על הקווים בגלבוע: ליאור ליובין מאמן הקבוצה העונה ועונה קודמת עוזב את הקבוצה ומצטרף לעודד קטש בפנתינייקוס הייונית.
במועדון נתנו את ברכת הדרך לליובין, כמועדון שחלק מהחזון שלו הוא קידום מאמנים ושחקנים ישראלים, מברכים את ליובין ובטוחים ביכולתו להצליח כם בזירת הכדורסל האירופית.
כזכור ליובין שימש בעבר כעוזרו של קטש בגלבוע וזכה עמו באליפות הליגה. ליובין שחזר לגלבוע לקדנציה שניה לפני כשנה וחצי, הוביל תחת שרביטו את הקבוצה לפיינל פור, והעונה תחת הדרכתו התברגה הקבוצה בצמרת הליגה והעפילה לשלב הבא של הליגה הבלקני, כאשר בגביע המדינה הוביל אותה עד למעמד רבע גמר גביע המדינה.
בקדנציה הראושנה שלו כמאמן ראשי הוביל ליובין את המועדון למעמד הגמר בפיינל פור מול מכבי ת"א וזכה ברציפות בשתי אליפיות הליגה הבלקנית.

במקביל לעזיבתו של ליובין, גוברות השמועות על החתמתו הקרובה של אבישי גורדון. מי שישמש קפטן הקבוצה בשנותיה הראשונות כגלבוע/גליל, ואף זכה עמה באליפות ההיסטורית ב- 2009/10. גורדון מחובר לאוהדי הקבוצה, ושימש בעונה שעברה כמאמן גליל עליון בליגה הלאומית בשלוש השנים האחרונות.
חיים אוחיון בעלי הקבוצה נתן את ברכתו למהלך ואמר: "מברכים את המהלך של ליאור, אנחנו מודים לו על העשייה ועל שיתוף הפעולה, מרגישים בטוחים ביכולת שלו להצליח, ובטוחים ביכולת שלנו להמשיך בדרך שעשינו ביחד. ליאור משאיר קבוצה הומוגנית עם יכולות מגוונות עם רוח קבוצתית ורוח לחימה ומכאן יהיה לנו יותר קל להמשיך קדימה ואנחנו עם הפנים קדימה.
ארצי פרטי מנכ"ל המועדון: " ליאור אדם יקר , אשיות כובשת ומאמן בעל שיעור קומה, כמובן שהמעבר של ליאור מלווה ברגשות מעורבים אך אנו מבינים שליאור הולך אחרי חלומותיו ושאיפותיו ואנו נשמח בהצלחתו האישית והמקצועית ".
ליאור ליובין: " אני רוצה להתחיל ולומר שהבית נמצא היכן שהלב נמצא ,והלב שלי בגלבוע.
שנה שביעית שלי במועדון וכל שנה הייתה מיוחדת בפני עצמה, וכל התהפוכות שסביבנו בשנה האחרונה גרמה לכך שהצומת הנוכחית הייתה מאוד אמוציונלית וקשה לעיכול.
לקחתי החלטה ביחד עם המשפחה להמשיך את מסע הכדורסל שלי ולרדוף אחרי חלומות. הגלבוע מבחינתי תמיד היה ותמיד יהיה המקום שאיתו מגשימים חלומות, בגלל הקהילה ,הצוות, האנשים שתורמים רק כי אוהבים לתת וכמובן האוהדים, שמלווים תומכים ותמיד גורמים לנו למצות את הפוטנציאל. אני רוצה להודות לחיים אוחיון, ולארצי פרטי שמבינים את נפש האדם ויודעים שבחיים יש יותר מכדורסל וגם בכדורסל יש יותר מכדורסל.
לצוות המקצועי המדהים שעזר לי להיות טוב יותר. לשחקנים שאני מאמין בכל אחד ואחד והיו שם בגוף ובנפש למען הצלחתנו. לכל האנשים שמלווים אותנו על בסיס יומיומי מתוך אהבה!  וכמובן שוב לאוהדים שכל כך חסרים במגרש אבל תמיד תמיד בלב, תודה על כל רגע במסע!"