גלבוע/גליל: לקראת השלמת הסגל- הרכז ג'ו תומאסון חתם בקבוצה

ג'ו תומאסון(26, 193), מגיע לגלבוע לאחר שנתיים בליגה הפולנית הראשונה. ובתוך כך, האמריקאים יאנג וקולמן נחתו וישהו בבידוד מהיום. בנוסף לננקין שחזר לקבוצה מאליצור נתניה, נבחנת צירוף בוגרי מועדון נוספים לסגל. ליובין: " מאוד שמחים על ההחתמה..שחקן מאוד רעב, עם תשוקה רבה למשחק שרוצה להצליח ומחכה להזדמנות.

צעד נוסף לקראת השלמת הסגל של ליובין, לאחר הגעת הגארד קולמן וחזרת הפורוורד מייקל יאנג לגן נר, הרכז הצעיר המוכשר ג'ו תומסון חתם במועדון לעונה הזו ולעונה הבאה.
תומסון שינחת בגלבוע בימים הקרובים, הוא בוגר אוני' רייט סטייט, שיחק בליגת הפיתוח של אנ.בי.אי, לאחר עונה ברומניה, רוסיה, ובשנתיים האחרונות במדי ז'ילונה גורה בליגת VTB הפולנית, כאשר הממוצע שלו בעונה האחרונה עמד על 9.3 נק', 2.6 ריב', 4.3 אס' ו- 1.3 חטיפות למשחק.
במקביל להחתמתו של תומאסון, נחתו היום בארץ מייקל יאנג וקולמן שישהו בבידוד כמתוכנן לפי הנחיות מתווה החזרה לאימונים של מנהלת ליגת העל.
מהקבוצה נמסר עוד, כי לאחר החזרת אייל ננקין מאליצור נתניה מהליגה הלאומית, נבחנת אפשרות צירוף בוגרי מועדון נוספים לסגל עם ניסיון בליגה הלאומית.
ליובין: "מאוד שמחים על ההחתמה של ג'ו תומאסון, שחקן מאוד רעב, עם תשוקה רבה למשחק שרוצה להצליח ומחכה להזדמנות, אני בטוח שאנחנו נהנה מהכישרון שלו, והוא ייהנה מהאווירה בגלבוע, ומהתמיכה של האוהדים המיוחדים שלנו, ויעזור לנו להצליח"

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|