גלבוע/גליל: לקראת הפלייאוף- סוויפ עונתי על הפועל חיפה

גלבוע גברה על חיפה בתוצאה 77:63. בלטו שני הקפטנים ארצי(18 נק') וחנוכי(14 נק'). בחמישי הקרוב חולון החזקה מגיע לגן נר במסגרת הקרב על המקום השני בעונה הסדירה, רגע לפני תחילת שלב סדרת רבע גמר הפלייאוף.

הפועל גלבוע/גליל ניצחה אתמול ניצחון משכנע את הפועל חיפה בפעם השלישית העונה, ובכך עשתה צעד נוסף להבטחת המקום השלישי בטבלת הליגה וסיכוי טוב אף לסיים את העונה הסדירה במקום השני שמבטיח לה מענק כספי ומקום באירופה.
אתמול גלבוע ללא הרכז המצוין תומאסון הפצוע, הייתה גדולה על חיפה שאבדה לאחרונה את שחקנה הבכיר עמית שמחון הפצוע. גלבוע פתחה את המשחק בריצה של 12:2 והיממה את חניכיו של אלעד חסין. חיפה ניסתה לצמק אבל גלבוע לא הביטה לאחור בהובלת שני הקפטנים ארצי וחנוכי והאמריקאי קאזינס, והגנה מצויינת של סרור ובני. למחצית ירדו שתי הקבוצות בתוצאה 48:30, ולאחר שהרבע השלישי הסתיים בתוצאה 66:40, הרבע הרביעי היה גארבאג' טיים.
ביום חמישי הקרוב(27/5) יפגשו חניכיו של גורדון במשחק מסקרן בקרב על המקום השני את הפועל חולון בגן נר בשעה 18:20. משחק שבעונות האחרונות תמיד מייצר דרמות גדולות שמזכירות משחק פלייאוף.

אבישי גורדון מאמן גלבוע/גליל: "ניצחון חשוב ברצף המשחקים המטורף הזה חשוב שעשינו את המשחק קל שמרנו טוב פתחנו יתרון ושמרנו עליו כל המשחק והכי חשוב עברנו עוד משחק בלי פציעות מחר משחק סופר חשוב בבית נגד קבוצה חזקה מאומנת מנוסה משחק על יתרון ביתיות על מקום באירופה נבוא בשיא הריכוז והאנרגיות שלנו אני קורא לקהל המעולה שלנו לבוא לדחוף את השחקנים שעובדים קשה כל יום ונותנים את הלב דיו גלבוע".