גלבוע/גליל: ליאור ליובין יאמן את הקבוצה גם בעונה הבאה

עם סיומה של העונה המוצלחת הוחלט כי ליובין ימשיך לעונה נוספת. ארצי פרטי מנכ"ל המועדון: "לאחר שחזר לעמוד על הקווים והוביל אותנו לעונה חלומית.. אך טבעי לכולנו שנמשיך יחד". ליובין: " מודה לחיים אוחיון על האמון"

עם סיומה המוצלח של העונה הנוכחית, שהשאירה טעם של עוד, בגלבוע לא חיכו הרבה והוחלט כי ליאור ליובין ימשיך לעמוד על הקווים בפרקט בגן נר גם בעונה הבאה. ליובין, המאמן הכי מעוטר במועדון שהיה כזכור שותף לאליפות ההיסטורית לפני כעשור כעוזרו של מאמן הקבוצה דאז עודד קטש, ועונה לאחר מכן שב עם הקבוצה למעמד הפיינל פור לגמר מול מכבי ת"א, ובמקביל זכה באליפות הליגה הבלקנית בסה"כ שתי אליפויות בלקנית במהלך השנים בהם אימן בקדנציה הראשונה.
כאמור עם שובו של ליובין לקדנציה שנייה במועדון, והצלחתו הגדולה עמה לאחר שהחזיר את המועדון שוב למעמד הפיינלפור והיה אך ורק כפסע מן הגמר, במועדון הוחלט על הליכה ביחד גם לעונה הבאה.
ארצי פרטי מנכ"ל המועדון: "לאחר שחזר לעמוד על הקווים והוביל אותנו לעונה חלומית וחזרתנו לפיינל פור לאחר העדרות של 9 שנים. ליאור מתאים לנו כמו כפפה ליד מביא עימו המון ניסיון, רוגע ושקט למערכת, עם אישיות קסומה, חיבור לשחקנים ולאוהדי הגלבוע. אך טבעי לכולנו שנמשיך יחד במסע המשותף לעבר המטרות בעונה הבאה".
ליאור ליובין: "מודה לחיים אוחיון על האמון, אני שמח ומלא מוטיבציה לקראת ההמשך. רק סיימנו עונה נפלאה כך שהמטרה של כולנו היא ליצור המשכיות לקראת העונה הבאה".

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

נוף הגליל על הפודיום

|