גלבוע/גליל: "לא הייתי יכולה לראות את מפעל החיים הזה של חיים יורד לטימיון"

המנכ"ל פרטי: "חיים היה כמו אבא בשביל..יש יותר חיבור עם הקהל. יש חיבור טוב של הקהילה עם השחקנים ואצלנו הציבור הולך בגלל מי שאנחנו

אלמנתו של חיים אוחיון בעלי גלבוע/גליל, תרצה אוחיון: "לא הייתי יכולה לראות את מפעל החיים של חיים יורד לטימיון". עובד נור ראש מועצה אזורית הגלבוע: "אנו שמים ערכים כמו חקלאות במרכז הבמה"
הפועל גלבוע/גליל ערכה אתמול(6/10) את מסיבת העיתונאים המסורתית שלה לרגל פתיחת העונה, בהשתתפות ראש מועצה אזורית גלבוע, מר עובד נור, בעלי המועדון הגברת תרצה אוחיון, המנכ"ל מר ארצי פרטי, קפטן הקבוצה יותם חנוכי והמאמן גיא קפלן.
"לא הייתי יכולה לראות את מפעל החיים הזה של חיים יורד לטימיון", אמרה אוחיון, אלמנתו של חיים ז"ל שהיה הבעלים של הקבוצה במשך כמעט שני עשורים עד מותו בקיץ האחרון, "חיים הוביל את הקבוצה לצמרת הכדורסל ופעל למענה מתוך אידיאולוגיה לקידום הפריפריה בכלל וגלבוע בפרט. לא מובן מאליו שהקבוצה פותחת את העונה כי עברנו קיץ קשה מאוד. אנחנו פותחים עונה בציפייה לדברים חדשים והצלחות ועם רצון להמשיך את הדרך של חיים".
על סגל הקבוצה אמרה: "יש לנו פה צוות צעיר ואיכותי שאנחנו מאמינים בו וגם השנה ניתן לשחקנים הצעירים את כל הכלים. גלבוע/גליל היא לא עוד קבוצה, זה מועדון גדול בכדורסל הישראלי, שהצמיח שחקנים ומאמנים גדולים. הקהל שלנו יודע מה אנחנו עושים ויודע לדחוף את הקבוצה, אין קבוצה ללא אוהדים. צריך לזכור שאנחנו קבוצה תחרותית והשאיפה למצוינות קיימת אצלנו בכל רגע. תודה לכל מי שפעל כדי שהקבוצה תמשיך להתקיים ולפעול".
"אנחנו במעמד מורכב מצד אחד, אבל מרגש ומעצים מצד שני", אמר ראש המועצה נור, "אני רוצה להודות למשפחת אוחיון שממשיכה את דרכו של חיים ז"ל. אולי לנו זה נראה טבעי, אבל זה בהחלט לא מובן מאליו. זו שליחות. קבוצת הכדורסל שלנו היא שליחות של ערכים, תרבות, חינוך וספורט. אנחנו מניפים את הדגל הפריפריאלי ושמים ערכים כמו חקלאות במרכז הבמה. זו קבוצה שהיא סמל עבור ילדים ונוער, שרואים בשחקני הקבוצה דמויות לחיקוי וזה מחייב".

מאמן גלבוע גליל גיא קפלן: "יש פה אחלה חבר'ה, מחויבים, רציניים ומוכשרים"
מאמן גלבוע גליל גיא קפלן: "יש פה אחלה חבר'ה, מחויבים, רציניים ומוכשרים"

קפלן, שהתקדם מעמדת עוזר למאמן למאמן-שותף וכעת למאמן ראשי: "לא מובן מאליו שאנחנו יושבים פה אחרי קיץ לא פשוט. אני מודה על ההזדמנות שקיבלתי להיות מאמן ראשי. עברנו מהפכה בסגל עם 11 שחקנים חדשים, שניים מהם בוגרי מחלקת הנוער. כולם מבינים מה זו גלבוע ומה זו הדרך של חיים אוחיון, עברנו הכנה לא פשוטה אבל נשאף להמשיך להיות קבוצה מנצחת. היום הזה הוא ציון דרך בשבילי, אני מרגיש בנוח, יודע מה זה לאמן וזה מרגיש לי טבעי. אני מאמין בסגל וחושב שאפשר לעשות עונה יפה. יצרנו סגל עם הון אנושי טוב, יש פה אחלה חבר'ה, מחויבים, רציניים ומוכשרים".
"אני מודה לתרצה, משפחת אוחיון ולמועצה אזורית גלבוע, שבלעדיהם לא היינו פותחים פה את העונה ה-14 של גלבוע/גליל", אמר הקפטן חנוכי, "אני מודה לאוהדים שעושים לילות כימים בשביל המועדון והשחקנים. עשינו תהליך גדול בעונה שעברה שכמעט הסתיים באליפות, יש פה המון פוטנציאל ואני מאוד אופטימי. אי הוודאות בקיץ לא היה לי פשוט, גדלתי פה וזה כל מה שאני מכיר. לראות את זה כמעט קורס היה לי קשה אישית ואני אסיר תודה שהקבוצה קיימת ועכשיו אפשר להתעסק בכדורסל".

אנשי ושחקני מועדון גלבוע גליל פותחים עונה
אנשי ושחקני מועדון גלבוע גליל פותחים עונה

"חיים היה כמו אבא בשבילי", אמר המנכ"ל פרטי, "הסיטואציה מורכבת ויש המון עצב, החוסר של חיים גדול מאוד. אנחנו פה בשבילו ולמענו, נעשה הכל כדי לשמח אותו. אנחנו אחרי שנתיים מדהימות וככל שמצליחים יותר, יש יותר חיבור עם הקהל. יש חיבור טוב של הקהילה עם השחקנים ואצלנו הציבור הולך בגלל מי שאנחנו. יש פה גרעין אוהדים טוב. מחכה לנו אתגר העונה, שני משחקים בשבוע עם היורופקאפ, ואנחנו שמחים על ההזדמנות הזו".
"אני רוצה להודות בשם כל אוהדי גלבוע/גליל לראש המועצה עובד נור, לבעלים תרצה אוחיון ולמנכ"ל ארצי פרטי", אמר נציג האוהדים תמיר אסטרוגו, "הם עשו עבודה ועדיין עושים כדי שהפרויקט החשוב והמשמעותי שיש לנו בגלבוע יימשך לעוד שנים רבות. אני רוצה להודות לכם גם על העובדה שאתם רואים בנו האוהדים שותפים לדרך. גלבוע/גליל היא הרבה יותר מרק קבוצת כדורסל עבורנו, היא מביאה שמחה, שייכות וגאווה לכולנו. היא מגדלור של חינוך ותרבות"

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|