גלבוע/גליל: טקס הרמת כוסית מרגש בסימן התחדשות

בטקס המסורתי לרגל ראש השנה במעמד בעלי המועדון מש' אוחיון והשותפים לדרך, ראש מוא"ז הגלבוע עובד נור, נציגי "גבעסול" אנשי המועדון, שחקנים ומאמנים בירכה תרצה אוחיון את שחקניה החדשים של גלבוע גליל: זהו כבוד גדול להשתייך למועדון ואתם פה כי נבחרתם אחד, אחד וסומכים עליכם.  עובד נור: אנחנו מברכים אתכם, מאמינים בכם, יש פה את הקהל הכי נפלא בישראל". גיא קפלן: " כמייצגים של קהילה גדולה נכון שמונח על כתפנו רבות, אבל וזה דווקא טוב". צילום גלבוע/גליל

בערב ראש השנה(ב'), קיים מועדון גלבוע גליל את הטקס המסורתי של הרמת כוסית של כל השותפים לדרך לרוח הגלבוע במעמד בעלי המועדון מש' אוחיון,, עובד נור, ראש מועצה אזורית הגלבוע, סגנו אורי שמרוני, מנכ"לית המועצה ענת מור, נרי לסקי סמנכ"ל חברת גבעסול, ובועז ענבר, מנהל השיווק של החברה, צוות האימון, השחקנים, צוות מעטפת התמיכה של המועדון ונציג האוהדים תמיר אסטרוגו.
במפגש בו שררה רוח של התחדשות והתרוממות רוח לקראת חגי תשרי ותחילת העונה הבאה- 2021-22 בה תשחק הקבוצה במקביל לעונה הסדירה בליגת ווינר סך גם באירופה במפעל היורופקאפ.
תרצה אוחיון, רעייתו של חיים אוחיון ז"ל בעלי המועדון שהלך לעולמו, פתחה את מסכת הברכות ואיחלה שנה טובה, כאשר בראשית דבריה פנתה לשחקנים וציינה כי הגיעו למקום מיוחד, הגלבוע, מועדון עם צוות מקצועי מנוסה שיודע לעבוד, ומבין כדורסל. "זהו כבוד גדול להשתייך למועדון ואתם פה כי נבחרתם אחד, אחד וסומכים עליכם, אני סומכת עליכם וכל הכבוד לכם" אמרה אוחיון, "אתם הגעתם למקום שהוא לא רק כדורסל, ושחקני המועדון תמיד היוו השראה ומודל לחיקוי לנוער בגלבוע בכדורסל. סומכת עליכם שתעשו את העבודה כמו שצריך ויאללה ננצח ביחד".
עובד נור, ראש מוא"ז הגלבוע, הודה לתרצה אוחיון ומשפחתה, ובירך את המאמן גיא קפלן שעבר לקדמת הבמה, "מחזקים אותך, מברכים אותך מאמינים בך ויודעים שתעשה עבודה נהדרת..למעשה כבר הוכחת את עצמך, אנחנו יודעים" אמר נור לקפלן.
לשחקנים אמר נור: "הגעתם לבית, לקהילה עם חינוך לערכים, למצוינות מתוך שיתוף פעולה ואמונה מוחלטת בערכים של הספורט. אנחנו מברכים אתכם, מאמינים בכם, יש פה את הקהל הכי נפלא בישראל ובעולם הכדורסל בכלל, יש פה קהילה חמה, שרוצה לחבק אתכם ולתת לכם מכל הלב ומצפה שתחזירו לה על המגרש ברוח לחימה ובאותה אהבה. אנחנו פה ביחד, נמשיך להביא הישגים למועדון, כמו שחיים אוחיון לימד אותנו שאפשר, נכון וצריך, וכבר הוכחנו שזה אפשרי. מאחל לכולנו שנה טובה בלי פציעות, בריאות ושנצליח ביחד על המגרש".
מאמן הקבוצה גיא קפלן  שבירך בשנה טובה אמר:  "מודים על כך שאנחנו חלק ממועדון כמו גלבוע/גליל, אנחנו מתחילים את העונה בחיוך, תקוותי שנסיים אותה עם חיוך. כמייצגים של קהילה גדולה, נכון שמונחת על כתפנו רבות, אבל וזה דווקא במובן הטוב".
מגבעסול מסרו לרגל החג: "שמחים, גאים ומתרגשים לקחת חלק במסע של גלבוע-גליל. מאחלים שנה טובה ומצפים בהתרגשות להתחיל העונה".
ארצי פרטי מנכ"ל גלבוע גליל: "רוצה לברך את כל השותפים לדרך, משפחת אוחיון היקרה , ראש המועצה עובד נור, מנכ"לית המועצה ענת מור משפחת גבע סול, אנשי המועדון , המאמנים , השחקנים ובעיקר את האוהדים המיוחדים שלנו בברכת חג שמח ושנה טובה!.  מאחל לכולם בריאות, שגשוג, הגשמה עצמית, עונה מלאה בריגושים והישגים. הרמת הכוסית המסורתית שלנו השנה לרגל החג מרגשת במיוחד לאור הטלטלה הגדולה שעברנו וממנה יצאנו לעונה חדשה ומאתגרת, לאורו של חיים אוחיון ז"ל וברוח הגלבוע".
קפטן הקבוצה יותם חנוכי :"מברך את קבוצת גלבוע גליל, אוהדיה והקהילה הסובבת את הקבוצה. שתהיה לנו שנה מוצלחת, מלאה בהצלחות קטנות וגדולות, בבריאות והנאה! תודה רבה למשפחת אוחיון, עובד נור, וגבע סול, שעומלים יחד קשה מאוד כדי להעמיד את הקבוצה החשובה הזו על הרגליים. חג שמח, יאללה גלבוע!"
תמיר אסטרוגו, נציג האוהדים" פתחנו רשמית בהרבה התרגשות את עונת 21-22, אנחנו מסיימים שנה ופותחים שנה חדשה.  מאחל לכולם שזו תהיה שנה טובה. בשם האוהדים אני רוצה לומר לשחקנים שאנחנו אוהבים אתכם ומודים לכם שבחרתם בגלבוע גליל, נעודד אתכם בהרבה תשוקה בכל מקום אליו תגיעו, מקווה שאתם כבר מבינים שהגעתם למועדון שהוא משפחה, מועדון שמשחק מהלב. לסיום נאחל גם בריאות והצלחה וכמובן אדום עולה"

 

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

נוף הגליל על הפודיום

|