גלבוע/גליל חוזרת לפרקט: סוכם על מתווה להשלמת עונת 2019-2020

הללויה! לאחר סאגה מתמשכת הוחלט היום(שישי) על חזרת ליגת העל בכדורסל לפרקט, 20 ביוני תחילת המשחקים. חיים אוחיון בעלי גלבוע/גליל: "זאת שעתה היפה של מנהלת הליגה שידעה להתגבר על מחלוקות והבדלים לקחה אחריות", צילום: מנהלת הליגה(אלן שיבר)

לאחר שאיגוד הכדורסל כבר הודיע בשבוע שעבר על חזרת הליגה הלאומית בהתאם להנחיות משרד הבריאות, היום לאחר סאגה מתמשכת, תהפוכות בקבלת ההחלטות, הוחלט על ידי דירקטוריון מנהלת ליגת העל בכדורסל על חזרת ליגת העל לפרקט במטרה להשלים באופן ספורטיבי את  עונת 2019-20 בלוחות הזמנים שאושרו על ידי משרד הבריאות.
בהודעת מנהלת ליגת העל נמסר כי "הליגה חוזרת מתוך ציפייה ובהנחה שהטוטו-ווינר ומשרד האוצר יפצו את הקבוצות על הנזקים שנגרמו להם".
במתווה החזרה למגרשים נקבע כי בימים הקרובים יחלו הקבוצות בהכנות, כאשר עד ה-17 במאי ישובו השחקנים הזרים לישראל שיכנסו לבידוד של שבועיים עד לסוף מאי כאשר מועד תחילת האימונים נקבע בראשון ליוני.
כשלושה שבועות לאחר מכן, ב-20 ביוני יושלם מחזור 22, כאשר לאחר מכן יתקיים סיבוב שלישי מקוצר- השיטה לקיומו תקבע בהמשך, כאשר בסיום הסיבוב, שמונה הראשונות יעפילו לרבע גמר הפלייאוף, שישוחק בשיטת הטוב משלושה משחקים. המנצחות יעלו לפיינל פור בו תיקבע האלופה בשבוע האחרון של יולי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עוד נקבע במתווה החזרה למגרשים כי המשחקים יתקיימו באולמות הביתיים של הקבוצות, בשלב זה ועד הודעה חדשה ללא קהל כמובן.
על פי המתווה כל קבוצה תשחק שני משחקים בשבוע. כאשר לוח המשחקים, העברות, לוח הזמנים ייקבע על ידי יעדת מנהלת בימים הקרובים.
כזכור גלבוע/גליל שיחקה טרם הקורונה את משחקה האחרון בגן נר נגד אשדוד במחזור ה- 21 וניצחה בתוצאה 95:83, ומיקומה היה במקום השביעי בטבלת הליגה. במשחקה הבא במחזור ה- 22 הייתה אמורה גלבוע להתארח בנהריה מול הקבוצה העירונית
חיים אוחיון בעלי הקבוצה: "זאת שעתה היפה של מנהלת הליגה שידעה להתגבר על מחלוקות והבדלים לקחה אחריות ומובילה את החזרה למגרשים לטובת כל העוסקים בענף. ולתפארת מדינת ישראל  קדימה גלבוע".
ארצי פרטי, מנכ"ל הקבוצה: " שמחים ונרגשים על חזרתה של ליגת ווינר סל. גאים להיות חלוצי ענף הכדורסל והובלתו לשגרת חיים שפויה וחזרה למשחק שכל כך הרבה אהודי ואוהבי ספורט בכלל וכדורסל בפרט צמאים לחזרתו למגרשים . יש לו מעט משוכות שנצטרך לחלוף מעליהן ובשעות אלו אנו למדים את הנושא לעומקו ועומלים על חזרה מבוקרת שעומדת בכל הכללים ודרישות כל הגורמים הרלוונטים . בריאות לכולם".

 

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

כבוד: ליאור מתגלגלת כל הדרך אל המדליה

|