גלבוע/גליל חוזרת לפרקט: הגארד טים קולמן חתם בגלבוע

גלבוע/גליל מעלה הילוך לקראת החזרה למגרשים. הגארד האמריקאי טים קולמן(196, 25) חתם בגלבוע. גם מייקל יאנג הביע נכונות לחזור ולהשלים את את העונה. אליהם יצטרף אייל ננקין שחוזר מהשאלה בליגה הלאומית. צילום: מדיה ודיגיטל גלבוע/גליל

הפועל גלבוע/גליל החתימה הערב את הגארד האמריקאי טים קולמן, מצטרף לסגל של ליובין שכולל את הישראלים: נתנאל ארצי, יותם חנוכי, יפתח זיו, עמית גרשון, גיל בני, עידו פליישר, עמית ראובן, רון קופר בניה סרור וכאמור את מייקל יאנג. לקבוצה מצטרף גם אייל ננקין שחוזר מהשאלה מאליצור נתניה מהליגה הלאומית.
טים קולמן בוגר מכללת NJIT, שחתם גם לעונה הבאה, מגיע מקבוצת וילפאס מהליגה הפינלנדית אותה הוביל למקום הראשון עם ממוצע של 19.5 נק', ו-6.8 ריב' למשחק. קודם לכן בעונת 2017/18 שיחק קולמן במדי לוקסמבורג עמה זכה באליפות עם ממוצע של 28.3 נק', .10.8 ריב', 2.4 חט'.
מהמועדון נמסר כי בנוסף, כחלק תפיסת המועדון, טיפוח שחקני בית נבחנת אפשרות לצרף שחקנים ממחלקת הנוער – גלבוע/מעיינות

ליאור ליובין, מאמן הקבוצה על החתמתו של קולמן: "טים הוא שחקן שאנחנו עוקבים אחריו הרבה זמן, שמחים על ההחתמה שלו, הוא נלהב וגם אנחנו נלהבים, מסוג השחקנים שאנחנו אוהבים ורוצים, מאוד מגוון ואנרגטי, עם תשוקה להשתפר. אז חוזרים לעניינים- חלאס קורונה".