גלבוע/גליל: הרכז ישראלי הבכיר יפתח זיו ממשיך בגלבוע לעונה נוספת

יפתח זיו(25, 1.91)הרכז הישראלי הבכיר בקבוצה שהיה שותף לעונה המסחררת שהסתיימה בהעפלה לפיינלפור ונבחר לשחקן הישראלי המצטיין שלאחר פגרת הקורונה ממשיך לעונה נוספת.
ליובין: "יפתח ביסס עצמו כאחד הישראלים הבכירים בליגה, אנחנו מקווים שנמשיך ביחד את המומנטום". יפתח זיו: "ידעתי שאם לא אצא לאירופה להגשים את החלום ולשחק במסגרת אירופית, אהיה בגלבוע גליל.. הבית החם"

הללויה!..הפועל גלבוע/גליל שומרת על סגל הישראלים שלה לאחר שהרכז הבכיר יפתח זיו שהצטיין במדי הקבוצה במהלך עונה שעברה חתם בקבוצה לעונה נוספת.
זיו כיכב בסיבוב השלישי שהתקיים לאחר פגרת הקורונה והוביל את הקבוצה בפלייאוף לפיינלפור עם ממוצעים של 11 נק' ו3.9 אס'ו-1.7 חט' בעונה הסדירה,  וממוצע של 16.6 נק' למש' בפלייאוף כאשר בפיינלפור קלע 23 נק' מול מכבי ת"א וחטף 4 כדורים.
זיו ממשיך עם חבריו לסגל מעונה שעברה- הקפטנים נתנאל ארצי ויותם חנוכי, עמית גרשון, גיל בני, כאשר אליהם הצטרפו חן כלפון והאמריקאים פאטריק יאנג, אייזיאה קאזינס וקרי בלקשיר.
לסגל יצטרפו בקרוב זר נוסף ושני שחקנים ישראלים, אחד מהם בכרטיס כפול.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


ארצי פרטי, מנכ"ל גלבוע/גליל: " שמחים על המשך המסע המשותף של יפתח זיו בגלבוע גליל , בטוחים כי מצפה לנו עונה מאתגרת במטרה להמשיך להצעיד את המועדון בצמרת הכדורסל הישראלי".
ליאור ליובין: "מאוד שמחים שיפתח נשאר, ושמחים על ההמשכיות שזה מאפשר לנו. יפתח ביסס עצמו כאחד הישראלים הבכירים בליגה, אנחנו מקווים שנמשיך ביחד את המומנטום שאתו סיימנו את העונה".
יפתח זיו: "מהרגע שנגמרה העונה ידעתי שאם לא אצא לאירופה להגשים את החלום ולשחק במסגרת אירופית, אהיה בגלבוע גליל.. הבית החם, האנשים החמים והסביבה הנכונה להצלחה! בקבוצה מאוד רצו שאמשיך, וגם אני רציתי..היו לי הצעות ממקומות אחרים ועשיתי גם הרבה ויתורים כל זה בגלל החשיבה שזהו המקום הנכון עכשיו".