גלבוע/גליל: הפסד לפועל ת"א ובית הלחמי ושוכמן במשחק הכנה

מפגש מסקרן התקיים אתמול בערב בגן נר (ה'- 05/09), במסגרת משחק ההכנה לקראת פתיחת ליגת העל בכדורסל שהפגיש את מי שהיה מאמן גלבוע בארבע וחצי השנים האחרונות, אריאל בית הלחמי ואת חואקין שוכמן ששימש כקפטן הכי מזוהה עם הקבוצה שנים רבותמועזב לראשנה העונה לתל אביב.
מי שעמד הפעם על הקווים בגלבוע היה המאמן שחזר לקדנציה שנייה בגן נר, ליאור ליובין, עם פרצופים חדשים בסגל, כאשר מי שנותר מעונה שעברה, נתנאל ארצי ויותם חנוכי שנבחרו לשמש כקפטנים משותפים של הקבוצה, עמית ראובן ואייל ננקין. אליהם הצטרפו העונה: יפתח זיו שעבר מנהריה, גיל בני שעלה ליגה מרעננה, עידו פליישר שהגיע מאשדוד, ועמית גרשון ששיחק בעבר בהפועל עפולה, ועונה שעברה בהפועל באר שבע.אליהם הצטרפו לסגל בניה סרור המקומי, הזרים: הרכז הדומיניקני אדגר סוסה שנחשב שחקן ברמה גבוהה מאוד ומגיע לגלבוע מקבוצת היורוליג גרבלין דנקרק, ג'ארמר גאלי האמריקאי ששיחק עם גיל בני עונה שעברה ברעננה, ג'אסטין טילמם הרוקי, וניק וורד הביגמן שנחת השבוע גם הוא רוקי.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


המפגש נגד ת"א הוא משחק ההכנה השני לליובין העונה, בראשון שהתקיים לפני כשבוע הפסידה הקבוצה 66:63 לבאר בסגל חסר מאוד ללא שני זרים וללא חנוכי שיצטרף רק השבוע לאימוני הקבוצה לאחר היעדרות בשל גיוסו והשתתפותו בקורס בצבא. המשחק עצמו נערך ללא קהל, בעקבות החלטת הקבוצה לא לשאת בעלויות האבטחה גבוהות.
על הפרקט בגלבוע התייצבו בחמישייה הראשנה של ליובין  זיו, סוסה, ארצי, טילמן ופליישר, ת"א עם גריפין, פרוויס, רודריגז, גינת וטרדוול.
המשחק נפתח בהתלהבות שחקני שתי הקבוצות שהכתיבו קצב גבוה,עם דקות צמודות וסקור גבוה וצמוד, כאשר שלשה על הבאזר של עמית גרשון חתמה את הרבע בתוצאה- 28:26 לתל אביב.
את הרבע השני גלבוע פתחה טוב, כאשר טילמן מסיים את הרבע עם 15 נק', וסוסה שמגלה ניצוצות עם חדירות לסל שמתגלות קלות והיה כבר עם 10 נק'. ארצי אחריהם עם 6 נק'. תוצאת מחצית 48:42 לגלבוע.
ברבע השלישי ת"א העלתה הילוך, הצליחה להפוך את התוצאה, כאשר המשחק ממשיך להיות צמוד. תוצאה בסיום הרבע השלישי- 69:68 לת"א.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ברבע הרביעי, תל אביב השתלטה על המשחק, והצליחה להגדיל את ההפרש לדו ספרתי, לקראת הסיום סוסה ועמית גרשון הצליחו לנגוס בהפרש, וכאמור בסיום המשחק תל אביב מנצחת בתוצאה- 88:83.
ביום א' הקרוב- 8/9, תפגוש החבורה התוססת של ליובין בהפועל יונט חולון בגן נר. המשחק סגור לקהל.
קלעו לגלבוע/גליל: אדגר סוסה 18, ג'סטין טילמן 17, עמית גרשון 14, ג'ארמר גאלי 10, נתנאל ארצי 6, גיל בני ויפתח זיו 5 כ"א, בניה סרור 4, עידו פליישר ואייל ננקין 2 כ"א.
קלעו להפועל ת"א: תומר גינת 20, מלקולם גריפין 18, דימיטריוס טרידוול 11, חואקין שוכמן 9, אלישי כדיר 8, דסי רודריגז 7, רודני פרוויס 7, ים מדר 6