גלבוע/גליל: הסנטר הצעיר בניה סרור ימשיך עד 2023

בגלבוע סוגרים פינות- מועדון גלבוע/גליל  הודיע אמש כי הסנטר הצעיר בניה סרור בעונתו הראשונה בליגת העל ימשיך לעוד 3 שנים. בניה סרור: "אני שמח ונרגש על ההחתמה ועל האמון שניתן לי מהמועדון"

גלבוע/גליל הודיע אמש כי החליטה להאריך את חוזהו של הסנטר הצעיר בניה סרור(203, 20), בוגר מחלקת הנוער בגלבוע מועדון גלבוע/מעיינות, בשלוש שנים נוספות.
גאים לבשר כי בניה סרור(20,206) הסנטר הצעיר, בוגר מחלקת הנוער גלבוע/מעיינות שחקן שרק בעונה שעברה עדיין כיכב בליגה הארצית, ועשה קפיצת מדרגה בעונתו הראשונה בקבוצה עם ממוצע דקות של 9.3 דקות, 2.3 נק' ו- 2.5 ריב' למשחק, האריך את חוזהו בשלוש שנים נוספות במועדון.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]  


מנכ"ל המועדון ארצי פרטי על החתמתו של בניה סרור: שמחים ונרגשים לבשר כי בניה ימשיך במועדון עוד 3 שנים. בניה סרור, בוגר מחלקת הנוער שהשנה זו שנתו הראשונה בקבוצה הבוגרת עשה קפיצת מדרגה מטאורית בזמן הקורונה ולקח את ההזדמנות שניתנה לו בשתי ידיים, הוכיח שמקומו בליגת העל. בניה הוא דוגמא נוספת לבמה וההזדמנות האמתית שניתנת לשחקנים במועדון גלבוע גליל".
בניה סרור: "אני שמח ונרגש על ההחתמה ועל האמון שניתן לי מהמועדון. מצפה כבר לשחק בשביל המועדון והקהל המדהים הזה בטוח שנעשה דברים יפים ונגיע רחוק ויאללה גלבוע".