גלבוע/גליל: הסגל הושלם, הסנטר האמריקאי ניק וורד מצטרף לסגל של ליובין

מוכנים לעונה: הביגמן האמריקאי ניק וורד(21,2.03), הוא הזר הרביעי שחתם בקבוצה, ויחזק את הקו הקדמי של החבורה הלוחמת של ליובין ומשלים את סגל של החקלאים האדומים.

הסגל של הפועל גלבוע/גליל הושלם לאחר שהיום חתם במועדון, הזר האמריקאי הצעיר ניק וורד, שיהיה הביגמן בקו הקדמי של הקבצה הצעירה והתוססת של המועדון מהגלבוע.
וורד בוגר מכללת מישיגן, העמיד במהלך עונתו האחרונה בקולג' ממוצע של 12.9 נק', ו- 6.1 ריב'  למשחק.
וורד יצטרף לחבריו החדשים בסגל של הגלבוע** מתי הוא נוחת?** שכולל את הקפטנים החדשים של הקבוצה נתנאל ארצי, ויותם חנוכי, וכן את יפתח זיו, עמית גרשון, גיל בני, עידו פליישר, עמית ראובן ובניה סרור, ואת אדגר סוסה, ג'ארמר גאלי, ג'אסטין טילמן, וכאמור את ניק וורד.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בתוך כך  נמסר מהמועדון, כי הקבוצה העלתה הילוך באימוניה לקראת תחילת של העונה ההולכת ומתקרבת, כאשר עד לפתיחתה מתוכננים עוד שני משחקי הכנה בגן נר, נגד הפועל ת"א(משחק סגור לקהל), ונגד מכבי ראשון לציון עם גודס בתאריך – 12/9, במסגרת שתחילתו, מסיבת העיתונאים המסורתית של המועדון במעמד ראש מוא"ז הגלבע, עובד נור, בעלי הקבוצה חיים אוחיון, השחקנים ונציגי האוהדים, לאחר מכן יתקיים משחק הכנה מסקרן נגד ראשל"צ שיהיה משחק הכנה האחרון לקראת מפגש הקבוצה בגביע ווינר ב- 19/9 נגד הפועל ב"ש בחוץ באולם הקונכיה בב"ש, ולאחר מכן יפגשו ליובין וחניכיו באליצור אשקלון ב- 23/10 במסגרת הסיבוב הראשון של גביע המדינה.
במקביל נמסר מהמועדון, כי קצב מכירת המנויים עלה באופן דרמתי בימים האחרונים, וכי היעד  שהוצב העונה הוא למלא האולם בגן נר באוהדים אדומים, כראוי לאירוע הספורט המרגש והכי גדול בעמקים.
ארצי פרטי מנכ"ל גלבוע גליל על החתמתו של וורד: "ניק שחקן מוכשר ויחודי שאנו עוקבים אחריו כבר שנתיים, שמח שהבשילו התנאים להצטרפותו לקבוצה, יוסיף לנו מימד בצבע, שחקן קשוח ורעב להצלחה".