גלבוע/גליל: "המשרה של ליאור לא בסכנה" 

גלבוע גליל רשמה השבוע הפסד רביעי בחמישה משחקים, כשבמשחק
הבא היא תפגוש את החבורה הלוהטת של יאניס ספרופולוס מתל אביב. במועדון אומרים: מעמדו של המאמן נשאר יציב. מאת: יובל יוספי

דווקא לאחר פתיחת העונה הטובה של גלבוע גליל, שהזכירה ללא מעט אוהדים את תחילת עונת האליפות, רשמה השבוע הקבוצה הפסד רביעי בחמשת המשחקים האחרונים. הפעם זה היה הפסד ביתי בגן-נר 96-75 לגיא גודס ומכבי ראשל״צ במסגרת מחזור מס' 10. אדגר סוסה המשיך ביכולת הטובה וקלע 20 נקודות, חברו, טילמן, הוסיף 19 נקודות, אך כאמור, זה לא עזר לליאור ליובין וחניכיו להשיג את הניצחון.
למרות התוצאה המאכזבת המשחק נערך באווירה נהדרת בגן נר, וכ- 1100 צופים הגיעו לאולם.
ואפשר לצפות לאווירה נהדרת גם ביום ב׳ הקרוב, כאשר גלבוע גליל תארח את אלופת המדינה הלוהטת, מכבי תל אביב של יאניס ספרופולוס בשעה 21:00. למכדררים של ליובין צפוי משחק קשה כשהצהובים מצויים בכושר נהדר.
מנכ״ל המועדון, ארצי פרטי, התייחס השבוע לתקופה הקשה של הקבוצה ולמרות שרשרת ההפסדים הוא נותר אופטימי. "אנחנו למודי ניסיון" אומר פרטי, "היה לי ברור שגם התקופה הקשה תגיע, אבל זה חלק מהכדורסל. אנחנו צריכים לבדוק מה עובד לא טוב, ומה צריך לתקן. לאבהכרח צריך לבצע שינויים פרסונליים, אך כל האופציות פתוחות. כולי
תקווה שנצא לדרך חדשה, וזה יקרה רק בזכות עבודה קשה"


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ומה בנוגע למעמדו של המאמן?
לדבריו של פרטי הנושא לא על פרק ומשרתו של ליובין יציבה.
"המועדון נותן לליאור גיבוי מלא" אומר פרטי, "אנחנו בטוחים שביחד איתו אפשר לצאת מהתקופה הקשה. הוא
היה הבחירה הראשונה שלנו, וכולנו עומדים מאחוריו".
איך אתם מתמודדים עם התקציב והאתגרים הכלכליים?
"יש מספיק אנשים שעובדים קשה מאחורי הקלעים כדי למצוא את הפתרונות. בין אם זה ראש המועצה, עובד נור, ובין אם זה חיים אוחיון שנמצא שנים בכדורסל הישראלי. כולם מגויסים להצלת הקבוצה, ואני
בטוח שהכל יסתדר" אומר המנכ"ל הצעיר.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]

מה לגבי חיזוק אפשרי שיעזור לקבוצה לצאת מהמשבר ולהתחיל דרך
חדשה?
"אנחנו בוחנים אופציות לחיזוק, בין אם זה שחקנים זרים או ישראליים. אני חושב שיש לנו סגל מספיק טוב ואיכותי, וצריך לתת בו אמון, אך אם תהיה אפשרות להביא שחקן שיתרום לנו בהחלט נעשה את זה".

• חגיגה מול אלופת המדינה

מי שיגיע למשחק הקרוב, מול מכבי תל אביב, לא בטוח שיראה ניצחון של גלבוע, אך לבטח יהנה מחגיגה גדולה שתיערך מחוץ לאיצטדיון וביציעים.
"אין ספק שמכבי פייבוריטית", אומר פרטי, "מצד שני, העובדה שכרגע אנחנו חיה פצועה הופכת אותנו ליותר רעבים ומכניסה לנו יותר דרייב לנצח את המשחק ולהיות הראשונים שמכניעים את מכבי תל אביב בליגה העונה. אני מאמין שאנחנו יכולים לנצח בכל משחק, גם אם יחסי הכוחות עובדים לרעתנו. תתרחש חגיגה גדולה ביום שני. מי שיגיע לפני תחילתהמשחק יהנה מדוכני איפור, חנות אוהדים, מכירות מרצ׳נדייז ומוזיקה טובה. במשחק עצמו נקיים טקס הדלקת נר ראשון של חנוכה ונחלק שוקולדים ביציעים. אני מקווה שהאווירה הטובה תתרום לנו על המגרש, ושנשיג מה שאף קבוצה ישראלית לא הצליחה להשיג העונה", סיכם פרטי.