גלבוע גליל: המסע להצלת הקבוצה נמשך

בגן האירועים "ללוס" בבית אלפא נערך מפגן תמיכה בקבוצת הכדורסל גלבוע/גליל שאורגן ע"י האוהדים. 350 משתתפים לקחו חלק באירוע ונהנו מהופעה של להקה מקומית, ממופע של הזמר והיוצר טל שגב – כשבין לבין תקלטה די ג'יי גלית גרינר. בתום האירוע גויסו 60,000 שקלים ובסך הכל גייסו האוהדים כבר 700 אלף שקלים.
מאת: אמיר גולדברג.
צילום: רום שקד

בשבוע שעבר נערך בגן האירועים ללוס שבבית אלפא אירוע התרמה לקבוצת הכדורסל גלבוע/גליל. באירוע נכחו שחקני הקבוצה, ראש המועצה האזורית גלבוע עובד נור, הבעלים חיים אוחיון וכ-350 משתתפים שעבורם הקבוצה היא מעל הכל.
"מה יש להגיד על האירוע? בעיקר תודה", אמר השבוע, עידן דרורי יו"ר חוג האוהדים של גלבוע/גליל, "זה המקום לומר תודה לקהילה כל כך מחבקת וכשאני אומר קהילה אני מתכוון לזה. אין עוד מילים לתאר את המחויבות של מי שתרם לאירוע כלפי הקבוצה. ביחד אנחנו חזקים מכל דבר. כל זה נקרא קהילה. כל זה כוח גדול ועשיה למען עתיד הספורט, התרבות והחינוך בגלבוע", אמר דרורי הנרגש.

שחקני גלבוע גליל והאוהדים במשחקי גיימינג
שחקני גלבוע גליל והאוהדים במשחקי גיימינג

דרורי: "חשוב לי לציין שכל האוכל באירוע נתרם על ידי אסף שוורץ אוהד הקבוצה מכפר תבור, והוא גם היה זה שהתרים את חברת המשקאות קוקה קולה שתרמה לנו את כל השתייה. הזמר והיוצר טל שגב שהוא מקומי משלנו עכשיו הופיע וכן איתי פאר ועוז תומר מגן נר עם הלהקה "מאושרים בציבור". רוי ברגר מפאב הפינה בחמדיה תרם לנו את כל ההגברה לאירוע. אנחנו מודים גם לדי ג'יי גלית גרינר שהיא במקרה אשתי ושבאה עם כל המשפחה לצפון בכדי לתקלט לנו. למיקה הזמרת המדהימה שלנו שהיא גם הבת של הכרוז האדיר ארז משה, לרום שקד הצלם הנפלא שלנו, למיכאל מ"כיופים" על התרומה של משחקי המולטימדיה, לחברת אעידן אבטחה על העזרה שלהם, למשק רוזלמן שתרם לנו את סידורי הפרחים, לעובד נור ראש המועצה שכיבד בנוכחותו את האירוע, לחיים אוחיון הבעלים שבא בהרכב מלא לכבד את האוהדים, למעודדות הנפלאות שלנו שבאו לעזו, לג'וני וניב מללוס גן אירועים, לתמיר אסטרוגו שאיתו דברים קשים הופכים לקלים ואחרונים והכי חשובים הם האוהדים שבאו לאירוע".
בתום האירוע שמחו מארגני האירוע לגלות כי 60,000 שקלים גויסו עבור הקבוצה ובסך הכל סכום של 700 אלף שקלים.

 

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|