גלבוע/גליל הדהימה בגן נר את קטש וירושלים

מאז עונת 2014/15 ירושלים לא ניצחה את גלבוע/גליל בגן נר שנשארה גם אתמול ללא הפסד מולה במשחקי הבית, למרות שהיו כבר בפיגור דו ספרתי – חניכיו של ליאור ליובין ניצחו את הקבוצה המצליחה מהבירה במשחק מרתק והירואי. היום בצהריים ינחת הפאואר פורוורד החדש של הקבוצה מייקל יאנג. בקבוצה מקווים לשלבו במשחק הקרוב בגן נר בשבת מול נס ציונה

ניצחון דוד על גוליית: הצופים שמילאו הלילה את האולם בגן נר נהנו ממותחן אמיתי בסיומו חניכיו של ליאור ליובין מגלבוע גליל ניצחו את חניכיו של האקס עודד קטש מהפועל ירושלים בתוצאה 93-98. ההישג של גלבוע גליל מתעצם נוכח העובדה כי ירושלים כבר הובילה בפער דו ספרתי והיא הגיעה צפונה אחרי לא פחות מתשעה ניצחונות רצופים בליגה. הוביל את רשימת הקלעים של גלבוע גליל הסקורר אדגר סוסה עם 39 נקודות ומשחק לפנתאון. גם עידו פליישר עם 13 ריבאונדים הציג משחק לחימה בלתי מתפשר והשכיח את רשימת הפצועים הארוכה של המקומיים.

מייקל יאנג- תמונה- ויקיפדיה(מיק סטר)
חיזוק לגלבוע- הפ.פורוורג מייקל יאנג. צילום: ויקיפדיה(מיק סטר)

בעניין אחר, בעקבות פציעתו של טילמן שמושבת כחודשיים עד לחזרתו, ינחת היום בצהריים בגן נר הפאואר פורוורד האמריקאי בוגר מכללת פיטסבורד, מייקל יאנג(2.03, 26),  שחתם אתמול בקבוצה ומגיע היישר מהליגה הראשונה בצרפת בה שיחק שנתיים בשולה ובדיז'ון שם העמיד ממוצעים יפים. בגלבוע הביעו תקווה כי ישולב גם מול המשחק מול נס ציונה בשת הקרוב בגן נר.