גלבוע/גליל: הגארד הצעיר מייקל בריסקר מגיע לגן נר

נמשכת מלאכת בניית הסגל והקו האחורי, של הקבוצה הגארד הצעיר מייקל בריסקר(1.85,23) חתם בקבוצה לשנתיים ויגיע לגלבוע

הפועל/גלבוע/גליל הפשילה שרוולים והחלה לבנות את הסגל במשנה מרץ. לאחר ההכרזה על קפלן שיעמוד על הקווים בעונה הבאה וידריך את הקבוצה בליגת העל וביורופקאפ, לאחר החתמת אור קורנליוס, נמשכת מגמת טיפוח הכשרונות הישראלים הצעירים כאשר אל הגלבוע יגיע הגארד הצעיר והמוכשר מייקל בריסקר שזכה עם נבחרת ישראל באליפות אירופה בעונת, 2018.
בריסקר המשחק בעמדת הגארד, בנו של שחקן העבר מארק בריסקר המתגורר בצפון, מגיע ממכבי חיפה במדיה קלע בעונה החולפת 10.3 נק' למשחק. בריסקר אף נבחר פעמיים העונה בחמישיית המחזור.
בריסקר מצטרף לקפטן חנוכי, הסנטר הצעיר בניה סרור, חן כלפון ואור קורנליוס. מהמועדון נמסר כי אימוני הקבוצה יפתחו רשמית בגן נר ב-15 באוגוסט. עוד נמסר כי במקביל השותפה לדרך מוא"ז הגלבוע צפויה לשפץ ולהשקיע באולם הבית של הקבוצה בכדי להכינו לאוהדיה הרבים במועצה וברחבי העמק שימלאו את היציעים בעונה הקרובה וייהנו ממשחקים מרובים בליגת העל ביורופקאפ.
מייקל בריסקר: "אני נרגש מאוד להצטרף למועדון כמו גלבוע/גליל, לא יכול לחכות לעלות על המגרש ולפגוש את האוהדים ששמעתי וראיתי אותם במשחקים!!
שיהיה לנו המון בהצלחה"
מאמן גלבוע/גליל קפלן: "שמח מאוד שמייקל מצטרף אלינו לעונת המשחקים הבאה. הוא שחקן שכבר הרבה שנים אנחנו רוצים לצרף למשפחת גלבוע גליל. אנחנו סומכים על היכולות והאישיות שלו שיצעידו את הקבוצה קדימה."