גלבוע/גליל הביסה את הפועל ירושלים בתוצאה 101:83

נתנו הצגה במחצית השנייה: החבורה של אבישי גורדון ללא הקפטן חנוכי, הסנטר הצעיר בניה סרור וחן כלפון, פיגרו בהפרש דו ספרתי עד למחצית. עם ריצה של 10:0 עשו מהפך עד לניצחון פנטסתי. צילום: יורם אלאלוף

הפועל גלבוע/גליל נכנסת לישורת האחרונה בכושר מצוין לאחר שורה של הישגים, מקום שלישי בבלקנית לאחר דו קרב לוהט מול חולון, התבססות שצמרת הטבלה במקום השלישי. הערב מבחן אופי רציני והצהרת כוונות של החבורה הלוהטת מהגלבוע שהחל מהרבע השלישי טרפו את המגרש.
לא ככה התפתח המשחק מתחילתו, ונראה היה שלאחר פתיחה טובה ברבע הראשון של גלבוע, ירושלים השתלטה מהר מאוד על המשחק, תוצאה צמודה בסיום הרבע הראשון 22:19. רבע שני הירושלמים העלו הילוך עם ריצת 6:0 עד ליתרון של 15 נק', גלבוע הצליחו להוריד לשבע נקודות עד למחצית שהסתיימה בתוצאה 47:40 לירושלים.
רביעי שלישי כאמור גלבוע יצאה מחדר ההלבשה בבירה כמו מלוע של תותח והיממה את ירושלים עם ריצה של 10:0 והפכו את התוצאה. ירושלים ניסתה להגיב עם נקודות משלה והצליחו את לתחילת הרבע הרביעי לשמור את ההפרש על 10 נק'. גלבוע העלתה הילוך והגדילה את ההפרש עד ל20 נק', קורן ג'ורנו ועומר הראל קיבלו דקות ראשונות במשחק. כאמור בסיום גלבוע מביסה את הפועל ירושלים בתוצאה 101: 83.
בעוד כשבוע יחל השלב הבא של הליגה, חולון ומכבי תל אביב מגיעות לגן נר, לאחר שהמשחק הערב מול ירושלים נעל למעשה את הליגה הסדירה עם 26 מחזורים, וגלבוע שממוקמת כעת במקום השלישי תשחק מול שאר הקבוצות במקומות 1-6.
במקביל מקומות 7-13 בטבלה ישחקו במטרה להצטרף לסדרות הפלייאוף(מקומות שבע ושמונה) כאשר שתי האחרונות תרדנה ליגה.

 

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|