גלבוע/גליל: גיא קפלן עוזר המאמן מונה למאמן ראשי

קפלן שנמצא בגלבוע/גליל כחמש שנים כעוזרם של בית הלחמי וליובין, והעונה החולפת לצדו של גורדון מקבל את מושכות האימון של הקבוצה.

המשכיות בגלבוע/גליל בעמדת המאמן, לאחר המשבר הגדול אליו נקלע הקבוצה עם פטירתו של בעליה חיים אוחיון, וסכנת הסגירה שריחפה על הקבוצה, אתמול נפרד המועדון ממאמן עונה שעברה אבישי גורדון ובמקביל הכריז על גיא קפלן בן ה- 34, כמאמן שיעמוד בעונה הבאה על הקווים. קפלן יוביל את הגלבוע בליגה המקומית ליגת העל, ובאירופה ביורופקאפ.
קפלן שסוגר חמש עונות בגלבוע כעוזרם של בית הלחמי וליובין עמו הגיעו לפיינלפור, ולצידו של גורדון עמו העפיל לפיינלפור הליגה הבלקנית ולסדרת גמר אליפות הליגה בה הקבוצה סיימה כסגנית אלופה.
מאמן גלבוע/גליל החדש גיא קפלן: "שמח מאוד על ההזדמנות  שנתינה לי לעמוד בראש הצוות המקצועי בעונה הבאה ורוצה להודות כל משפחת גלבוע גליל, גדעון ידין, משפחת אוחיון, עובד נור וכל העוסקים במלאכה על האפשרות הזו. אנחנו בעיצומו של קיץ עמוס ומאתגר מאוד שבו אנחנו עושים את מירב המאמצים להעמיד את הקבוצה החזקה ביותר שתמשיך לייצג את רוח הגלבוע , דרכו של חיים אוחיון ז"ל ולתת גאווה לאוהדים המסורים שמלווים אותנו כפי שהיה בשנים האחרונות."
ארצי פרטי מנכ"ל המועדון: " שמחים ונרגשים מצד אחד ומנגד כואבים ואבלים על האובדן העצום של בעלי הקבוצה חיים אוחיון ז"ל .
אין ראוי יותר מגיא קפלן לקבל את ההזדמנות ולעבור לקדמת הבמה לתפקיד המאמן הראשי של גלבוע גליל ולהצעיד את המועדון בשנים הבאות.  גיא מביא עמו אישיות כובשת ומנהיגות שקטה , נסיון וידע עצום בתחום הכדורסל. מאחלים לגיא ולנו, והאוהדים היקרים, והשותפים לדרך מועצה אזורית הגלבוע ועובד נור, וחברת גבעסול, הצלחה בדרכנו החדשה" !"