גלבוע גליל: גארד הקבוצה בריסקר הוכתר כשחקן המשתפר של העונה

בריסקר שהיה מועמד גם לשחקן המצטיין של העונה, העמיד בגלבוע ממוצעי שיא קריירה, והוביל את ליגת ווינר סל באחוזי הקליעה מעבר לקשת והיה בין הגורמים המשמעותיים בהעפלה של קבוצתו לרבע גמר הפלייאוף. צילום: רום שקד

אתמול(שישי) התקיים הטקס המסורתי של מנהלת ליגת העל במהלכה הוכתרו השחקן המצטיין, המאמן המצטיין, שחקן ההגנה, השחקן המשתפר של העונה ועוד.
מייקל בריסקר בן ה-24, הגארד מגלבוע גליל, שעשה קפיצת מדרגה העונה הוכתר כאמור כשחקן המשתפר של העונה- בשמו קבלה את הפרס בעלי המועדון תרצה אוחיון. בריסקר הקדים את נטע סגל מהפועל ב"ש, את חברו לקבוצה אור קורנליוס, סנדי כהן מהרצליה ורועי הובר מאילת.
בריסקר העמיד העונה במדי גלבוע גליל, ממוצעי שיא בקריירה של 11.9 נקודות, 2.1 ריבאונדים, 2.1 אסיסטים ומדד 11.1 ב-23 דקות, בנוסף בריסקר הוביל את הליגה, באחוזי קליעה מעבר לקשת עם 47.8% ודורג שלישי בטבלת מלך הסלים הישראלי אחרי נמרוד לוי ועמית שמחון. פעמיים הוא נבחר לשחקן המצטיין של המחזור ופעם נוספת לשחקן החודש הישראלי.
בריסקר היה בין האחראים לריצת הניצחונות בסופה של העונה של גלבוע/גליל לפלייאוף, כאשר רגעה מפנה של חניכיו של קפלן שעד לשלב הזה הייתה קבוצתו בסכנת ירידת  ליגה כאשר נקודת המפנה בה החלו שחקניו של קפלן להביט לעבר השמינייה המובילה לפלייאוף, היה משחקו האדיר של בריסקר בניצחון הקריטי באילת בחוץ, כאשר עד לרבע הרביעי קבוצתו הייתה בפיגור של 20 נק', קלע הגארד הצעיר נקודות קלאצ' מנצחות וסיים את המשחק עם שיא קריירה של 29 נק' ועזר לקבוצתו למחוק את הפיגור ואף ולנצח.