גלבוע: בן 20 נהרג בתאונת דרכים בין צומת נבות עין חרוד

פארמדיקים של מד״א גלבוע שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר

היום קצת אחרי השעה התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב גלבוע על תאונת דרכים חזיתית בכביש 716 מצומת נבות בגלבוע לכיוון עין חרוד. פאראמדיקים של מד"א ממרחב גלבוע שהגיעו לזירה נאלצו לקבוע במקום את מותו של צעיר כבן 20 ופינו לבית החולים שני פצועים, בהם: 1 בינוני כבן 39 עם חבלת בטן במסוק מד"א לבי"ח רמב"ם וגבר כבן 40 במצב קל למרכז הרפואי העמק בעפולה.
מדוברות המשטרה נמסר: ״בכביש 716 בין עין חרוד ליששכר ארעה תאונת דרכים בין ג'יפ לרכב פרטי. כתוצאה מהתאונה צעיר בתחילת שנות ה – 20 לחייו נפצע באורח אנוש ולבסוף הצוות הרפואי במקום נאלץ לקבוע את מותו. בנוסף נהג הג'יפ והנוסע שאיתו נפצעו גם הם אחד באורח בינוני והשני באורח קל ושניהם פונו לבית חולים העמק.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


שוטרי משטרת ישראל הוזנקו למקום ומכוינים את התנועה. בוחן תאונות פתח בחקירת התאונה.  כביש 716 נסגר לתנועה בקטע שבין יששכר לכפר נאעורה בשני הכיוונים.
חובש רפואת חירום במד"א יוסי ניימרק סיפר: "מדובר בתאונת דרכים חזיתית קשה מאוד. נהג אחד הרכבים, צעיר כבן 20 נלכד ברכב כשהוא מחוסר הכרה, תוך כדי פעולות החילוץ של הכיבוי ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הוא היה ללא סימני חיים ולאחר שחולץ נאלצנו לקבוע את מותו. מהרכב השני חולצו 2 פצועים, גבר כבן 39 שנפגע באורח בינוני פונה במסוק מד"א שנחת בסמוך לבי"ח רמב"ם והפצוע הנוסף שנפצע באורח קל פונה באמבולנס מד"א לבי"ח העמק."

תמונות נוספות מזירת התאונה: