גלבוע: בכירי משרד החינוך התארחו בבתי ספר במועצה

בסיור התארחו כ-70 אנשי מקצוע שביקשו ללמוד מקרוב גם את המיקודים האסטרטגים והערכיים שמובילה המועצה בבתי הספר

בכירי משרד החינוך התארחו השבוע במוסדות החינוך בגלבוע. הנהלת מחוז הצפון, בראשותה של ד"ר אורנה שמחון, וצוות המינהל הפדגוגי במשרד החינוך, בראשותה של אינה זלצמן (מנהלת המִנהל הפדגוגי), הגיעו להכיר את דרכי יישום עקרונות הפדגוגיה מוטת עתיד כפי שהיא מתקיימת בגלבוע, ולפגוש את מוסדות החינוך המצטיינים.
"זוהי הזדמנות נפלאה לארח ולהציג את ה'בנק החינוכי' הנדיר של יוזמות, חדשנות ויצירתיות בגלבוע", אומר עובד נור, ראש המועצה. "המעשה החינוכי בגלבוע לא היה קורה ללא העבודה המסורה של הצוותים הפועלים ברוח החזון החינוכי בגלבוע, המיקודים האסטרטגים שתורגמו לתכניות עבודה, והאכפתיות של אנשי החינוך בגלבוע, הרואים בתלמיד כאילו היה הילד שלהם ומאמינים ביכולתו ובכישוריו. ברור לנו שהשקעה בחינוך היא הדרך היחידה להתקדם, ולכן נמשיך בשליחות ובתהליכי העומק בחינוך".
בסיור התארחו כ-70 אנשי מקצוע שביקשו ללמוד מקרוב גם את המיקודים האסטרטגים והערכיים שמובילה המועצה בבתי הספר, ובמקביל בחנו אותם אנשי מקצוע, את יישום מסמך משרד החינוך- "מחזון להגשמה", וכיצד הוא מתורגם בגלבוע לכדי מצוינות פדגוגית. בין השאר סיירה המשלחת בבתי הספר היסודיים 'עמק-חרוד', 'נר הגלבוע' 'ויד לחמישה'. מעבר לכניסה לכיתות הלימוד והמעבדות, ביקשו האורחים להכיר מקרוב את מרחבי הלמידה החוץ כיתתיים, שפותחו באותם בתי-ספר, ומתקיימים באופן טבעי במרחב בית-הספר.