"גיליתי עולם חדש, כזה שרואים רק בסרטים"

מ', סטודנט שנה ב' במכללת נצרת עילית יזרעאל במגמת תוכנה והתמחות בסייבר יסיים בקרוב את לימודיו. רגע לפני שהוא משתלב בעבודה בתחום בו למד הוא אומר: "הבנתי שזה הדבר הבא". צילום: אלבום פרטי

"כל הזמן ידעתי שיש משהו מרתק, שושואיסטי כזה, בלימודי סייבר. כשהחלטתי ללכת ללמוד לתואר הנדסאי תוכנה בהתמחות סייבר, גיליתי עולם חדש, עולם שראיתי עד אז בסרטים", אומר מ', סטודנט שנה שנייה בלימודי תוכנה עם התמחות סייבר, אשר יסיים את התואר בקרוב ויחל לעבוד בתחום בו למד.
מ' מספר עוד כי בתחילה חשב ללמוד במכללת נצרת עילית יזרעאל לתואר הנדסאי בניין, "לאחר חשיבה נוספת ומיפוי מצב השוק, הבנתי שהנדסאי תוכנה עם התמחות סייבר זה הדבר הבא. זה מה שמושך ומעניין אותי. החלטתי להירשם למכללה. לא היה לי שום רקע בסייבר, לא באתי "מבושל'. במכללה למדתי את היסודות -עד לאן שאני נמצא כיום. אני מאמין שכל ארגון שיקבל אותי לשירותיו ייהנה מהידע, המקצועיות והמוטיבציה שיש לי לממש את הלמידה שרכשתי במכללה".
בחודש פברואר תפתח מגמת תוכנה עם התמחות בסייבר בלימודי ערב. תרצה ריבק, מנכ"לית מכללת נצרת עילית יזרעאל, אמרה: "בפברואר הקרוב סמסטר ב' תפתחנה כיתות נוספות ללימודי הנדסאי תוכנה עם התמחות סייבר, זה הזמן להצטרף למקצוע המחר. ההרשמה בשיאה, הקדימו להירשם".

״אתם לא לבד״: מהולנד באהבה לנוף הגליל

|

״העמק״: שישה מגנטים נשלפו מילד בן 9

|