גורדון: ״הייתה עונה מיוחדת שנזכור לעוד הרבה שנים"

גלבוע/גליל מסכמת עונה מוצלחת שהסתיימה מרחק ניצחון בודד מאליפות המדינה

הפועל גלבוע/גליל סיימה בשבוע שעבר עונה היסטורית כסגנית האלופה, לאחר הפסד למכבי ת"א במשחק השלישי והמכריע של סדרת גמר הפלייאוף.
עובד נור, ראש המועצה: "גאוות יחידה, ערכי ההתיישבות במלוא תפארתם, ניצחון הרוח על החומר, והצטיינות ספורטיבית בלתי מתפשרת במשחקים בהם שולט הלב הגדול- כל אלו ליוו את העונה של הפועל גלבוע/גליל! רוח הספורט המטופחת במועצה, מתבטא במועדונים הגדולים בארץ, ובנוכחות משמעותית בצמרת הרוגבי, הכדורגל, האופניים והכדורסל, ומקדמת ערכים חברתיים וחינוכיים של מצוינות וערבות הדדית. מכאן באה ההצטיינות!"
הקבוצה מגן-נר שבה העונה למעמד הגמר, לראשונה מזה עשור. מעבר לתמיכה ולעידוד לאורך השנה, ליוו וסייעו אנשי המועצה לקבוצה בכל סדרות הפלייאווף, ולקראת 2 משחקי הגמר שהתקיימו בת"א, אף העמידה המועצה 16 אוטובוסים להסעת האוהדים, סיוע בסבסוד כרטיסי הכניסה, ואמצעי עידוד משמעותי- שלט ענק, בגודל של 30 מטר מרובע, אשר הוצב בתחילת המשחק הראשון בהיכל נוקיה, שכלל את הכיתוב המתבקש (שאף נאמר מס' פעמיים ע"י שחקני הקבוצה): "כשעושים דברים עם הלב זה חייב להצליח״.
"קודם כל, אני יכול להגיד במאה אחוזים שאני גאה בדרך ובחזון של חיים אוחיון, איש מיוחד שאני רוצה לומר לו תודה על הצ'אנס שנתן לי", אמר אבישי גורדון מאמר הקבוצה, "זה ממשיך אל ראש המועצה עובד נור, מנכ"ל הקבוצה ארצי פרטי, גיא קפלן שעשה עבודה מדהימה וכל הצוות המקצועי. זאת משפחה אחת שלמה, והקהל דחף אותנו כל הזמן. אני גאה מאוד בדרך ובהתקדמות של השחקנים, באופי, במחויבות, באהבה והתשוקה שלהם למשחק. הרבה שחקנים יתקדמו לקבוצות יותר גדולות וזה היופי של המקום הזה, מקום מיוחד שמגדל את הדור הבא של הכדורסל. הייתה עונה מיוחדת שנזכור לעוד הרבה שנים".