גוזלן וההריונית באילת

הבועט רן גוזלן והאישה ההריונית שלו, לירית, ארזו גלגל ים וקרם הגנה ויצאו להשתזף באילת.

 

 

יותם כהן ואסף בוסקילה
יותם כהן ואסף בוסקילה

↑ עושים חיים בפגרה: רגע לפני החזרה לאימונים אסף בוסקילה ויותם כהן התעופפו לחופשה מפנקת בברצלונה. ושלא תפריעו להם ליהנות מהחיים הטובים בקוסטה ברווה.

 

תגידו מזל טוב: איתי וניר רחמים, שני הזאטוטים המתוקים של מנכ"ל הפועל עפולה בכדורגל, חגגו השבוע יום הולדת. אבאל'ה תומר לקח אותם ל-BBB ופינק אותם עם המבורגרים, צ'יפס ושניצלונים. לבריאות.

סתם רצינו לעדכן אתכם: הקשר המוכשר ממגדל העמק אופק מלול סיים בהצלחה קורס מדריכים. אתם מוזמנים לצלצל ולברך אותו.

יום שישי שעבר, חוף פולג בנתניה. יו"ר הפועל עפולה בכדורסל, יוסי מלכה והג'וניור דן קפצו להשתזף בים ועל הדרך ראו משחק כדורגל חופים.

 

צמד הראפרים, "קפה שחור חזק אולפן רדיו ניר העמק
צמד הראפרים, "קפה שחור חזק אולפן רדיו ניר העמק

את סיום שנת הלימודים ציינו בויצו ניר העמק עם הופעה של צמד הראפרים, "קפה שחור חזק", שהגיעו לביה"ס והרימו את האווירה לעיני מאות התלמידים במקום. קודם להופעה, התארח ההרכב המצליח באולפן הרדיו של ניר העמק, אצל שלומי ברטלר מנהל האולפן ותלמידי מגמת התקשורת-שקיימו עם השניים ראיון חגיגי לרגל ההופעה.

 

נשארים אצל יוסי מלכה. הבחור חגג השבוע 45 שנות קיום על הפלנטה. רעייתו שרון לא נשארה אדישה והכינה לו עוגה
מושקעת. המדור מחכה לפרוסה.

הרחיבו את הקן המשפחתי: אחרי המתנה ארוכה ומורטת עצבים שנמשכה כתשעה חודשים, למדריך השחייה ניר עדין ורעייתו
נולד השבוע בן נוסף. בשעה טובה.

מתישהו השבוע: שלומי פרץ, אדיר דיין ועוד כמה בית-שאנים חביבים ארגנו ישיבה ספונטנית על פיצוחים, נרגילה ואלכוהול ודיברו בלי הפסקה על כדורגל. העיקר שהם נהנו.

 

נדב מעוז וגילת
נדב מעוז וגילת

יש לכם ד"ש ממקסיקו: אחרי שבוע של בטן גב הנשואים הטריים, נדב וגילת מעוז, יצאו למסע שופינג ארוך ומתיש. מישהו מוכן לעזור להם עם השקיות הכבדות???

 

החיים הטובים בארץ המגף: השוער אוהד דוד והחצי השני שלו, הילה, ארזו את התיקים ויצאו למדינה הכי רומנטית באירופה, איטליה. בתפריט: קצת טיולים, הרבה שופינג והמון זמן איכות. תבלו בנעימים.

הסלב הגיע לקיסריה: אבי רביבו הגדול, הצלם הכי סלב בצפון, לקח טיים אאוט קצרצר מהעבודה וקפץ להופעה של אייל גולן בקיסריה. הבליינים במקום דיווחו לנו שרביבו לא הפסיק לפזז ולקפוץ.

 

נירן רוטשטיין
נירן רוטשטיין

שב אלינו מברזיל: הבועט נירן רוטשטיין נעל את החופשה המפנקת שלו בארץ הסמבה עם שיפוד בשר ענקי שיכול היה להספיק לגדוד שלם.

 

וולקאם תו יזראל: אחרי שהוא סיים במקום ה-19 בגביע העולם באיטליה עם שיא אישי ושיא ישראלי חדש, החותר העפולאי דני פרידמן שב לארץ הקודש עם חיוך רחב. אתם מוזמנים לצלצל ולברך אותו. שאפו ענק.

פאוור קאפל חדש: ציפור קטנה לחשה לנו שהמאמן אילון שווגר, אחד הרווקים המבוקשים בכדורגל בצפון, אוחז בזוגיות חדשה ונהנה מכל רגע. ואנחנו מקווים שזה ייגמר בחתונה. גוד לאק בחור.

 

 

אנטולי חילוב והבת  ולינוי
אנטולי חילוב והבת ולינוי

המאמן אנטולי חילוב תפס תמונה למזכרת עם יורשת העצר לינוי המתוק. צילום: אבי רביבו, "בסט בול"

נוף הגליל על הפודיום

|

"יש תקופות טובות ויש תקופות שפשוט כלום לא הולך"

|

תכירו: האלופה הבינ"ל באגרוף מעפולה

|