ג'ובני רוסו התלהב מבן דוד: "יש לו פוטנציאל לחזור למכבי חיפה"

שחקן העבר הקרואטי שמונה לעוזר מאמן נוסף לצידו של מרקו בלבול בחיפה, נכח בשני המשחקים האחרונים של הפועל עפולה בליגה והתרשם מהביצועים של הבלם שי בן דוד שגדל במכבי חיפה. צילום: אבי רביבו

בן דוד נכנס לפנקס של ג'ובני רוסו. האם הבלם המצטיין שי בן דוד שגדל במכבי חיפה ונותן עונה אדירה בהפועל עפולה יחזור בעתיד לסגל של הקבוצה הירוקה מהכרמל? ימים יגידו. שחקן העבר הקרואטי, ג'ובני רוסו, מונה לאחרונה כעוזר מאמן נוסף לצידו של מרקו בלבול במכבי חיפה, עם ההגדרה 'המאמן המנטלי של הקבוצה'. במסגרת עבודתו רוסו הגיע בשבועות האחרונים לצפות בהפועל עפולה במשחקים מול הפועל עכו והפועל ר"ג, ובין היתר התרשם מאוד מהביצועים של הבלם הצעיר שי בן דוד שהפך בעונה הזו לשחקן מפתח בבירת העמק.

בן דוד שיחק במדי מכבי חיפה לפני שהושאל בינואר אשתקד להפועל אשקלון, עמה ירד לליגה הלאומית. הבלם הצעיר שיכול לשחק גם כמגן שמאלי היה קרוב לסיכום בהפועל חדרה אך בסופו של דבר הוא נחת בהפועל עפולה, שמצידה נהנית מעונה גדולה של השחקן.

"אחת הסיבות לעונה המוצלחת שלנו זה שי בן דוד ללא ספק בכלל. בעתיד תראו אותו שחקן לגיטימי בליגת העל", כך משוכנע גורם בהנהלת הפועל עפולה. עוד הוסיפו גורמים בעפולה כי ג'ובי רוסו טען במשחק האחרון כי "לשי בן דוד יש פוטנציאל גדול. הוא שחקן מאוד חכם ובהחלט יכול לחזור בעתיד למכבי חיפה".