גבעת המורה: יובל אוסדון נרצח שבועיים לפני יום הולדתו ה-18

אוסדון נמצא פצוע באורח קשה, עם פגיעה חודרת בחזה בשכונת גבעת המורה. הוא פונה למרכז הרפואי העמק בעיר אך הוא מת מפצעיו. צו איסור פרסום הוטל על החקירה. צילום: באדיבות המשפחה

יובל אוסדון, נער בן 17 נמצא לפנות בוקר פצוע באורח קשה כשסימני אלימות על גופו בשכונת גבעת המורה בעפולה. הפצוע פונה למרכז הרפואי העמק במצב קשה לקבלת טיפול רפואי. הצוות הרפואי נאבק על חייו אך הוא מת מפצעיו. כוחות משטרה סגרו את הזירה ופועלים לאיסוף ממצאים.
יובל היה אמור לחגוג את יום הולדתו בעוד שבועיים. שם טוב, אביו של הנער הנרצח סיפר כי אין לו שמץ של מושג מה הוביל לרצח בנו.
בסביבתו של הנער סיפרו על צעיר חברותי ומלא שמחת חיים, חובב בעלי חיים שהיה מוקף חברים.
מדוברות מד"א נמסר: "למד"א מרחב גלבוע הגיעה הודעה על פצוע ברחוב אבן גבירול. חובשים ופאראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח העמק צעיר כבן 17 במצב קשה עם פגיעה חודרת בחזה כשהוא מחוסר הכרה ומונשם".
פאראמדיק מד"א אמיר אלישע שהגיע למקום סיפר: "על הכביש שכב נער כבן 17 מחוסר הכרה עם פציעה חודרת בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישה ועצירת דימום בשטח ופינינו אותו לבי"ח תוך כדי המשך טיפול רפואי כשהוא מונשם ומצבו מוגדר קשה."
מדוברות המרכז הרפואי נמסר: ״לפנות בוקר פונה למרכז רפואי העמק נער בן 17 עם פגיעה אנושה. הוא הובהל לחדר ניתוח שם נאבקו הרופאים על חייו, אולם למרבה הצער בשל חומרת הפגיעה נאלצו לקבוע את מותו״.
‎חקירת מותו של אוסדון הועברה למחלק הרצח ביחידה המרכזית במשטרת המחוז הצפוני, בפיקודו של רפ"ק אייל הררי. צו איסור פורסם הוצא על פרטי החקירה.

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך: