גאוות עפולה: אליאב בטיטו קיבל את אות הנשיא מרובי ריבלין

בטיטו קיבל את האות על פעילותו לחיבור ודיאלוג בקרב תלמידים ובני נוער מכל מגזרי האוכלוסייה. "מרגש להיכלל באותה רשימה עם אנשים מיוחדים שמשפיעים על החברה והופכים את המדינה בה אנו חיים לטובה יותר", אמר בטיטו לאחר קבלת האות. צילום: מארק ניימן, לע"מ

אליאב בטיטו, תושב עפולה שמשמש בתפקיד הבכיר של יו"ר מועצת התלמידים הארצית קיבל אמש אות הנשיא למתנדב מידיו של הנשיא רובי ריבלין. ״אות הנשיא למתנדב", מוענק מידי שנה על ידי נשיא המדינה לגופים, מפעלים, מוסדות וארגונים אשר מתקיימת בהם פעילות התנדבותית של מבוגרים או של נוער, אשר תרמו תרומה ייחודית לטובת המדינה והחברה בישראל. כן מוענק האות ליחידים ו/או קבוצות מתנדבים אשר הצטיינו בתחום פעולתם או שפעולתם יוצאת הדופן תרמה תרומה ייחודית לחברה.

• "פועל לצמצום הפערים בין המרכז לפריפריה ולמען שוויון ההזדמנויות בחינוך וברווחה"

בטיטו קיבל את האות על פעילותו לחיבור ודיאלוג בקרב תלמידים ובני נוער מכל מגזרי האוכלוסייה. בטיטו, בן 18, תלמיד כיתה י"ב בקרית החינוך אמי"ת של רשת החינוך הממלכתי-דתי בעפולה, הוא משמש כאמור בתפקיד יו"ר מועצת התלמידים והנוער הארצית. אליאב פועל לצמצום הפערים בין המרכז לפריפריה ולמען שוויון ההזדמנויות בחינוך וברווחה. הוא הוביל מפגשים ופעילויות לעידוד השיח, ההיכרות וההבנה. עוסק בקידום נושא הסובלנות והגישור בין בני הנוער – דתיים וחילונים, יהודים ובני מיעוטים, בני נוער מהערים הגדולות ומההתיישבות הכפרית.

בטיטו עם עם המשפחה והחברים
בטיטו עם עם המשפחה והחברים

בתחילת שנת הלימודים תשע"ו הוביל את המיזם אהבת חינם, בו נעשה שימוש באמצעים טכנולוגיים עדכניים למען הידברות בין מגוון דמויות מובילות בחברה מכל גווני הקשת הפוליטית בישראל. לצד פעילותו במועצת התלמידים, אליאב מתנדב ביוניסטרים בעפולה, ובשלוש השנים האחרונות יוזם ומפעיל התנדבות של בני נוער בגני ילדים, באריזת מזון לנזקקים. עם חבריו לבית הספר יזם והקים מועדון פנאי, על שמה של מחנכת הכיתה שנפטרה לפני שנים אחדות, לכלל תלמידי בית הספר וכן למעוטי יכולת.

• "זו זכות גדולה בעבורי"

בטיטו הנרגש אמר היום: "אמש קיבלתי את 'אות הנשיא למתנדב' ביחד עם עוד 11 אנשים וארגונים שפועלים מדי יום למען החברה הישראלית. התרגשתי. התרגשתי, כי זו זכות גדולה בעבורי להיכלל באותה רשימה עם אנשים מיוחדים שמשפיעים על החברה והופכים את המדינה בה אנו חיים לטובה יותר. תודה לחברי ועדת הפרס ולנשיא המדינה, ראובן רובי ריבלין, על שבחרו בי לקבל את האות בקרב הנוער. אני רוצה להודות לחבריי במועצת התלמידים והנוער הארצית, שהאות הזה מגיע קודם כל להם. תודה גם לחבריי להנהגת המועצה וכמובן, להוריי זיוה ויאיר ולכל משפחתי היקרה".

בטיטו עם עם ההורים
בטיטו עם עם ההורים הגאים, זיוה ויאיר

עוד כתבות שאולי יעניינו אותך:

 

 

זוכרים את החייל שנחטף בעזה: טורניר כדורגל לזכרו של שקד דהן ז"ל

|

"אני יודעת לחבר. זה מה שאני עושה 30 שנה בכל התפקידים שביצעתי"

|