גאוות הצפון: רופאי משפחה וילדים מכללית צפון קיבלו מרצה מצטיין

"כרופאים אנחנו מחויבים לדאוג לחנך את דור העתיד של הרפואה בישראל", בירך ד"ר מרדכי דיין, מנהל כללית מחוז צפון, את צוות הרופאים על ההוקרה שקיבלו

בטקס חגיגי ומרשים שקיימה הפקולטה לרפואה בגליל של אוניברסיטת בר אילן הוענקו ל – 9 רופאי משפחה וילדים בכירים מכללית מחוז צפון תעודת מורה מצטיין.
הרופאים המצטיינים, ד"ר טטיאנה סלבסקי – מנהלת מרכז בריאות הילד בית שאן, ד"ר מוניר שאקר – רופא ילדים בכיר במרכז בריאות הילד בית שאן, ד"ר נדים אבו סאלח – רופא בכיר במרפאת יסוד המעלה, ד"ר בקי חרש – מנהל מרפאת צפת מומחים, ד"ר יורם קורמן – רופא בכיר במרפאת צפת מומחים, ד"ר זהר שני גרשון – אחראית מרפאת בני יהודה, ד"ר מוטי שורק – מנהל מרפאת מרכז העמק במגדל העמק, ד"ר שיבלי רושדי וד"ר טניה חנצ'ס רופאים בכירים במרכז בריאות הילד עפולה, דורגו וזכו לקבל את הפרמטרים הגבוהים ביותר בהערכות הסטודנטים כמורים מצטיינים על המחוייבות שלהם בהכשרת דור העתיד ברפואה.
"כרופאים אנחנו מחויבים לדאוג לחנך את דור העתיד של הרפואה בישראל. בכללית מחוז צפון, החינוך וההוראה הוא חלק בלתי נפרד משגרת היום יום. אנחנו תמיד שואפים להצטיינות בהוראה בפרט, וההצטיינות ברפואה בכלל. אני גאה במצטיינים שלנו ומודה לכל המרצים שלנו על ההשקעה בחינוך והוראת הסטודנטים" בירך ד"ר מרדכי דיין, מנהל כללית מחוז צפון, את צוות הרופאים על ההוקרה שקיבלו.