בת 21 נפגעה קשה בתאונה בכביש 65 – סמוך לצומת כדורי

חובש רפואת חירום דודו ברגר, סיפר: "הגענו למקום במהירות וראינו את הולכת הרגל שוכבת מחוסרת הכרה על הכביש ועם חבלת ראש קשה מאוד לאחר שנפגעה מרכב. מיד הענקנו לה טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים בשטח ופינינו אותה במסוק מד"א לביה"ח כשהיא מורדמת ומונשמת במצב קשה" צילום: מד"א ירדן

נהג רכב רכב פרטי פגע לפני זמן קצר בהולכת רגל בת 21 בכביש 65, סמוך לצומת כדורי בגליל התחתון. מדוברות המשטרה נמסר כי הצעירה חצתה את הכביש שלא במעבר חציה.
מדוברות מד"א ירדן נמסר: "בשעה 14:09 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על הולכת רגל שנפגעה מרכב בכביש 65 סמוך לצומת כדורי. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים במסוק לבי"ח רמב"ם צעירה כבת 20 במצב קשה עם חבלת ראש".
חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א דודו ברגר, סיפר: "הגענו למקום במהירות וראינו את הולכת הרגל שוכבת מחוסרת הכרה על הכביש ועם חבלת ראש קשה מאוד לאחר שנפגעה מרכב. מיד הענקנו לה טיפול רפואי מתקדם ומציל חיים בשטח ופינינו אותה במסוק מד"א לביה"ח כשהיא מורדמת ומונשמת במצב קשה."
שוטרי משטרת ישראל נמצאים במקום ומכווינים את התנועה. בוחני תאונות דרכים חוקרים את נסיבות התאונה. הנהג הפוגע נמצא במקום ומעוכב לצורכי חקירה. יצוין כי מדובר בקטע כביש "אדום", שבשנים האחרונות גבה מחיר כבד בנפש ובפצועים רבים.

עתיר ידע והייטק: המהפך של פניציה

|