בתום חקירה סמויה: שני אחים בעמק נעצרו בחשד לסחר בסמים מסוכנים

החשודים גם התקינו מצלמות אבטחה על עמודי חשמל קיימים במטרה לפקח על השטח בסביבתם. במהלך החיפוש בבתיהם של החשודים, תושבי נצרת, נתפסו תכשיטי זהב רבים וכסף מזומן בסכום של כ- 87,000 ש"ח, 3 רכבים, ו-2 קטנועים באמצעותם בוצעו המשלוחים. צילום: דוברות המשטרה

בפעילות יזומה של שוטרי משטרת ישראל – בשילוב לוחמי משמר הגבול – נעצרו השבוע חמישה חשודים בחשד לסחר בסמים מסוכנים מסוג חשיש והרואין בעיר נצרת.
במהלך החודשים האחרונים התנהלה חקירה סמויה כנגד תחנת סמים מסוכנים שפעלה בביתם של שני אחים המתגוררים בשכונה המזרחית בנצרת.
החשודים ביחד עם קרובי משפחתם שגרים באותה שכונה (למעט אחד מנצרת עלית) נהגו למכור את הסמים המסוכנים לכל דורש או באמצעות שליח על קטנוע שהגיע לכתובת אותה תיאמו מראש עם הלקוח או שהלקוח היה מגיע אליהם הביתה בתיאום טלפוני. החשודים גם התקינו מצלמות אבטחה על עמודי חשמל קיימים במטרה לפקח על השטח בסביבתם.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


במהלך החיפוש בבתיהם של החשודים נתפסו תכשיטי זהב רבים וכסף מזומן בסכום של כ- 87,000 ש"ח, 3 רכבים: מרצדס, סקודה ופולקסוואגן ו-2 קטנועים באמצעותם בוצעו המשלוחים.
כל החשודים הובאו השבוע לבית משפט השלום בנצרת לדיון בבקשה להאריך את מעצרם. בשלב זה הוארך מעצרם של שניים מהחשודים ב-10 ימים ועד לתאריך 25.3.18.
בהודעה של משטרת ישראל נכתב: "שוטרי משטרת ישראל יפעלו בכל המישורים, תוך שימוש בכלל האמצעים העומדים לרשותם במסגרת מאמציהם לסיכול יצור והפצת סמים המהווים סכנה כוללת לשלום הציבור. ופעמים רבות הסמים הללו אף מוצאים את דרכם לבני הנוער ובמקרים מסוימים מהווים עבורם מדרון חלקלק שעלול להפוך לצריכה שוטפת של סמים, התמכרות וחבירה לגורמים עבריינים”.