בשעה טובה: הסכם קיבוצי ראשון במתנ"ס גלבוע

סיון גולדמן, מנהלת המרכזים הקהילתיים: "הדרך בה הגענו להסכמות, היא הבסיס האיתן עליו ניצור יחדיו סביבת עבודה טובה המושתתת על עקרונות ערבות הדדית, תמיכה ופרגון"

ביום חמישי האחרון נחתם לראשונה הסכם עבודה קיבוצי בין המרכזים הקהילתיים בגלבוע, נציגי עובדי המתנ"ס ונציגי ההסתדרות. הסכם זה יחול על כל 275 עובדי ועובדות המתנ"ס, והוא מגדיר ומבצר באופן מיטבי את זכויותיהם של העובדים, תוך התייחסות מקיפה לשיפור בתנאי העסקתם, לרבות קידום רווחתם.

• עובד נור: "נחתם הסכם קיבוצי המבוסס על שותפות ושקיפות ואשר מיטיב עם רווחת העובדים"

הנהלת המועצה בירכה על המהלך החשוב שמבטיח את שיתוף הפעולה המיטבי, הבראת גופי הסמך, ושיפור איכות השרות הניתן לתושב. עובד נור, ראש המועצה: "זוהי בשורה של ממש המסייעת לנו לצעוד קדימה באחדות מטרה. תוך דיונים משותפים, נחתם הסכם קיבוצי המבוסס על שותפות ושקיפות ואשר מיטיב עם רווחת העובדים והיעדים של המרכזים הקהילתיים. מהלך זה יסייע לנו להמשיך ולהוביל את תחום החינוך הבלתי פורמלי בגלבוע, תוך שמירה על ההון האנושי שהינו סוד הצלחתנו".


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


עובד נור, ראש מועצה אזורית הגלבוע
"שמירה על ההון האנושי הינו סוד הצלחתנו". ראש מוא"ז גלבוע, עובד נור

[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


• סיון גולדמן: "הדרך בה הגענו להסכמות, היא הבסיס האיתן עליו ניצור יחדיו סביבת עבודה טובה"

ראוי לציין שהסכם זה מגיע בתום תקופה של שיח פתוח וכנה, בין כל הצדדים, במהלכו נדונו בצורה מעמיקה, הדרכים בהם ניתן לעגן את תנאי העובדים. סיון גולדמן, מנהלת המרכזים הקהילתיים, ביקשה בדבריה להדגיש את הרוח הטובה שהובילה להסכם, לדבריה: "בימים מאתגרים אלו, כולנו שותפים. אנו חוזרים ומדגישים את תודתנו לכל השותפים, בראש ובראשונה לעובדי המרכזים הקהילתיים המסורים. הדרך בה הגענו להסכמות, היא הבסיס האיתן עליו ניצור יחדיו סביבת עבודה טובה המושתתת על עקרונות ערבות הדדית, תמיכה ופרגון".