בשלישי בעפולה: יריד הנדל"ן של העמק יוצא לדרך

היריד ייערך ברחבת משרדי R.L נכסים בכיכר העצמאות בעפולה ובמסגרתו ישווקו פרויקטים חדשים ויד שנייה ויינתן ייעוץ למשכנתאות. לרוכשים הפוטנציאלים יינתנו הנחות של עשרות אלפי שקלים, מתנות, הטבות וצ'ופרים והדובדבן שבקצפת: פטור מתשלום דמי תיווך. צילום: ארכיון

ביום שלישי הקרוב ייערך ברחבת משרדי  R.L נכסים בכיכר העצמאות בעפולה (בית קדוש), יריד הנדל"ן של העמק. היריד הוא פרי יוזמה ייחודית של בעלי המשרד המוערך והמוביל מעפולה. במהלך היריד ישווקו בעלי המשרד פרויקטים חדשים שייבנו בעיר בתקופה הקרובה ודירות יד שניה. כמו כן במהלך היריד יוכלו המשתתפים למכור, לקנות ולהשכיר נכסים מהמגוון הנרחב של המשרד. לצד המתווכים של המשרד, ייקחו חלק ביריד גם יועצי משכנתאות בכירים מבנק "מזרחי טפחות". את האירוע תלווה ניידת שידור חי של רדיו קול רגע.


באי היריד יזכו לשמוע מסוללת יועצי הנדל"ן של R.L נכסים, פרטים מעמיקים בנוגע לשלל הפרויקטים שאנו משווקים. מעבר לכך, במהלך היריד יינתנו למתעניינים הנחות מפליגות שנאמדות בעשרות אלפי שקלים.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בעלי המשרד ליאור ליברמן ויונתן רחמים נערכו השבוע במשנה מרץ בארגון והפקת האירוע. כמה ימים לפני הם סיפרו ל"עמקניוז" על הצפוי: "אנחנו שמחים מאוד לקראת יריד הנדל"ן ומזהים התעניינות רבה בו מכל תושבי עפולה והעמק. הרעיון לקיים את היריד עלה מצורך שזיהינו בקרב קהל הלקוחות שלנו ובכלל מהמפגש עם אנשים מהאזור שעוסקים בתחום הנדל"ן.
מדובר ביריד שנערך במתכונת ייחודית בעפולה, עם תוכנית מובנית שחשבנו שתהיה הכי אטרקטיבית עבור המתעניינים והרוכשים הפוטנציאליים. כל הפעילות הנדל"נית שלנו תתנקז במהלך האירוע ליום אחד, עם מיקוד לכמה שעות  בהן יוכלו המשתתפים ביריד להתרשם ממגוון הפרויקטים שאנו משווקים.

באי היריד יזכו לשמוע מסוללת יועצי הנדל"ן של R.L נכסים, פרטים מעמיקים בנוגע לשלל הפרויקטים שאנו משווקים. מעבר לכך, במהלך היריד יינתנו למתעניינים הנחות מפליגות שנאמדות בעשרות אלפי שקלים.

הדמיה לאחד מהפרויקטים שהמשרד משווק
הדמיה לאחד מהפרויקטים שהמשרד משווק

כמו כן נעניק מתנות, הטבות וצ'ופר נוסף – פטור מתשלום דמי תיווך. ההטבות כוללת מטבחים, מוצרי חשמל, ריהוט איכותי ועוד, הכל בהתאמה לצרכים של הלקוחות. המכלול הזה הופך את היריד לסופר אטרקטיבי וזו למעשה המטרה שלנו, לבוא לקראת המתעניינים והלקוחות שלנו.
היריד ילווה על ידי הנומרולוג נחום תמיר וצוות של רדיו קול רגע, החל מהשעה ארבע בצהריים ועד השעה 11 בלילה. אנחנו גם שמחים שהמון חברות מתחומים שונים נתנו את חסותם לאירוע", סיכמו ליברמן ורחמים.

חברת R.L נכסים מצויה בהתפתחות מתמדת בשנים האחרונות והיום פועלים במשרדים המעוצבים שלהם לא פחות משמונה יועצי נדל"ן מנוסים ומקצועיים. בעת הנוכחית משווק המשרד מגוון של פרויקטים מודרניים וחדשים בבנייה רוויה וגם לבתים פרטים.
בין הפרויקטים המובילים: פרויקט חטיבה תשע (במקום תחנת הקמח המיתולוגית), פרוייקט י"ם, פרוייקט רועי, מאי בעיר והשחר לבניית צמודי קרקע. מעבר לכך ברשות המשרד מאגר נכסים עצום המתאים למגוון רחב של לקוחות ותקציבים.