בשישי הבא: מרוץ "בשבילהגיבורות" ייצא לדרך

את המירוץ יזמו לימור רגב וגלית תמיר מנהלל. "המטרות החשובות של המירוץ הן עידוד חולות ומחלימות, עידוד אורח חיים בריא ותרומה למערך האונקולוגי אבל המטרות הנוספות הן בהחלט שיפור הקשר עם הקהילה, חיזוק התדמית של בית החולים", אומרות המארגנות והיוזמות לימור רגב וגלית תמיר מנהלל

אגודת ידידי המרכז הרפואי העמק בעפולה מקיימת לראשונה את  מירוץ "בשבילהגיבורות" במטרה לתמוך בחולות ומחלימות מסרטן השד, להגביר את המודעות למניעת המחלה ולקדם אורח חיים בריא. כל ההכנסות מהמרוץ קודש למרכז האונקולוגי במרכז הרפואי "העמק".
המירוץ יתקיים ביום שישי הבא (20-12) בפארק העירוני בעפולה. למירוץ מוזמנים יחידים, משפחות, חברות וקבוצות ריצה מקרב הקהילות המגוונות המרכיבות את קהל הלקוחות של המרכז הרפואי העמק, לצד עובדי בית החולים והסגל הרפואי.
את המירוץ יזמו לימור רגב וגלית תמיר מנהלל. גלית תמיר מנהלל, בת 48, נשואה +2, התגוררה בגאנה והגיעה לביקור מולדת שגרתי ביוני 2018, אז גילתה שחלתה בסרטן השד. בגאנה התקיים מדי שנה מירוץ מסורתי למען נשים חולות ומחלימות מסרטן השד, ושם גם הייתה חלק מקבוצת ריצה אליה השתייכו נשים מכל העולם. ימים ספורים לאחר שנותחה קיבלה גלית תמונות מהמירוץ השנתי בגאנה, רק שהפעם הן רצו שם עבורה.

• "עידוד חולות ומחלימות"

אז גמלה בליבה ההחלטה לקיים את המירוץ בארץ עבור נשים העוברות את התהליך המפרך הקשור לטיפול ולהחלמה.
תמיר שיתפה את לימור רגב, 55, נשואה +2, שלפני חצי שנה הצטרפה לאגודת הידידים של בית חולים העמק. לימור, חובבת ריצה בעצמה, החליטה להפוך את הרעיון למעשה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


"פה אנחנו יולדות את ילדינו, פה מטפלים בנו כל חיינו ופה אנחנו גם מסיימים אותם. אנחנו רוצים שזה יהיה בית החולים הכי טוב שניתן" אמרה השבוע רגב והוסיפה: "המטרות החשובות של המירוץ הן עידוד חולות ומחלימות, עידוד אורח חיים בריא ותרומה למערך האונקולוגי אבל המטרות הנוספות הן בהחלט שיפור הקשר עם הקהילה, חיזוק התדמית של בית החולים ומסר ברור של בית החולים ללקוחותיו – אנחנו אוהבים אתכם בזמנים קשים ועושים הרבה כדי שתשארו בריאים".
ההתכנסות למירוץ בשעה 8.30. ניתן לרוץ וללכת 5 או 2 ק"מ. ההרשמה כרוכה בתשלום של 70 שקלים- קודש למערך האונקולוגי בבית החולים. המשתתפים יקבלו חולצת מירוץ, מדליה, מים ופירות. במקום יפעל הפנינג דוכנים ומתחם טיפולים אלטרנטיביים יוצעו לבאים. המירוץ יהיה אופטימי ושמח, להקת בנות "רוקברי סיסטרס" תופיע ומתופפים יחכו למשתתפים בזינוק ובסיום המסלול.
"בואו לרוץ עימנו כדי שכל מי שרצות את הדרך להחלמה לא יחושו שהן לבד במירוץ", סיכמה רגב.

לקבלת פרטים והרשמה למרוץ, בקרו בעמוד הפייסבוק: בשבילהגיבורות או חייגו למרכז רפואי העמק 04-649400