בשורה מעיר הבשורה: חגיגה מאורת בחג המולד בנצרת

העיר העתיקה של נצרת מציעה השנה 50 ימים של חגיגות כריסטמס באווירה צבעונית וייחודית. צילום: שרון בן ארי

הרבה געגועים וחסכים יצרה הקורונה, ואחד מהם הוא המסורת הצבעונית והמרגשת של חגיגות הרחוב המוארות של חג המולד בערים המעורבות, אשר מביאות אל הישראלים את אווירת חו"ל המנצנצת והחורפית.
אחרי שבשנה שעברה נאלצנו לוותר, השנה אפשר לשוב ולחגוג את חג המולד בנצרת במלוא תפארתו. העיר העתיקה של נצרת מציעה השנה 50 ימים של חגיגות כריסטמס באווירה צבעונית וייחודית כיאה לחג האהוב ביותר ברחבי העולם. כל סמטאות העיר הגלילית לובשות חג, אורות וקישוטים.
נצרת, העיר בה גדל והתחנך ישוע ואחת הערים החשובות בעולם למאמיני הדת הנוצרית, בה התבשרה מריה כי היא עתידה ללדת את בן האלוהים, ידועה בחגיגות המפוארות שלה אשר שואבות את השראתן מהקשר ההיסטורי העתיק למקום בו הכל התחיל.
שווקי חג המולד, הופעות מוזיקליות, תהלוכות צבעוניות ועץ כריסטמס אחד שהוא הגבוה במזרח התיכון הם רק חלק קטן ממה שעיר הבשורה מציעה. מוזמנים לחגיגה!
אירועי הכריסטמס כבר החלו בנצרת וימשכו עד ל 6.1.2022. הם יתפרסו במגוון מוקדים ברחבי העיר, על מנת לצמצם את הצפיפות בהתאם לכללי הקורונה ובמטרה לחזק את הכלכלה בעיר.
מתיירות עיריית נצרת נמסר כי מאות רבות של משפחות פוקדות את העיר החל מתחילת חודש נובמבר. ראש העיר עלי סאלם אשר סייר באתרי התיירות הביע שביעות רצון: ״נצרת לובשת חג ומצפים לנו חודש וחצי של חגיגות כריסמס. אני מזמין את תושבי המדינה מכל הדתות והלאומים לבוא ולהנות מאווירת חו״ל ומהכנסת האורחים הנצרתית המפורסמת".