בשורה לתושבי עפולה והסביבה: נפתח המרכז לרפואה יועצת של כללית

המרכז הרפואי החדש שהועתק ממרכז עומר הישן משתרע על פני שטח של כ-3,000 מ"ר וינתנו בו שירותים בתחומי רפואה רבים. צילום: כללית

המרכז לרפואה יועצת החדשני והמתקדם, הממוקם במתחם הרכבת (מול הקאנטרי בעיר), ברחוב שדרות יצחק רבין 20, בעפולה נפתח בימים אלה. המרכז משתרע על פני שטח גדול של כ-3,000 מ"ר והוא נבנה תוך הקפדה על נוחות ופרטיות המטופלים בה.
במרכז, בניהולו של ד"ר דרור אשכנזי, מומחה ברפואת אף אוזן גרון, יעבוד צוות מומחים שחולקים את זמנם בין מרכז רפואי העמק למרכז לרפואה יועצת, כך שמתקיים רצף טיפולי ומובטחת רמה רפואית גבוהה.
המרכז לרפואה יועצת הועתק ממרפאת עומר הוותיקה והצוות ייתן שירות בתחומים: אורתופדיה, כירורגיה וכירורגית כלי דם, עור, גסטרואנטרולוגיה, אף אוזן גרון, נוירולוגיה, עיניים, מחלות זיהומיות, מחלות ריאה, קרדיולוגיה, גריאטריה, אנדוקרינולוגיה וסוכרת, נפרולוגיה, כירורגית שד, מכון שמיעה, מכון רנטגן, בריאות האישה, תזונה ודיאטה ובית מרקחת בזמינות גבוהה.


  [dfp name="728×90" height="728" width="90"]


ד"ר אשכנזי: "במרכז לרפואה יועצת ניתן לקבל שירות רפואי מצוות רפואי מיומן שכולל רופאים מומחים ואחיות המובילים בתחומם ויש לנו את כל הטכנולוגיה שצריך, קרוב לבית. אנחנו ממשיכים לפתח ולהרחיב את השירותים ובקרוב יורחבו שעות רפואת עיניים ועור ויפתחו שירותים חדשים כגון מרפאת אורולוגיה למבוגרים, מרפאת המטולוגיה ומרפאת אי ספיקת כליות כרונית".
"כללית ממשיכה לפתח את השירותים בעפולה, תוך התאמה לצרכים המשתנים. עפולה מתפתחת מאד ובהתאם לכך כללית מרחיבה בה את השירות. "בכל מקום שנוכל לתת שירות טוב יותר, זה מה שנעשה, גם מבחינת הנגישות וגם מבחינת הזמינות" סיכם ד"ר מרדכי דיין, מנהל כללית מחוז צפון.