בשורה לנוסעים: הוארכו שעות הפעילות בקו רכבת העמק בית שאן

שעות הפעילות של הרכבת הוארכו בהנחיית השרה ח"כ מירי רגב כמו. כן, נוספו נסיעות בימי שישי ובמוצאי שבת. צילום: רכבת ישראל

בשורה טובה לנוסעי הרכבת. החל ממוצ"ש הוארכו שעות הפעילות של הרכבת לשעות הערב המאוחרות. כמו כן, נוספו נסיעות בימי שישי ובמוצאי שבת. זאת, בעקבות הנחיית שרת התחבורה והבטיחות בדרכים, תא"ל (במיל') מירי רגב.
במסגרת זאת, יוארכו שעות הפעילות בקו רכבת העמק בית שאן-עתלית עד לשעה 22:30 בימים ראשון עד חמישי, במקום עד ל-21:30 כיום. כמו כן, יוארכו במהלך השבוע שעות הפעילות בקו חיפה חוף הכרמל-כרמיאל, עד לשעה 23:00, במקום 22:00 כיום.
השרה רגב ציינה כי החזרה המבורכת לשגרה, לצד הגידול בהיקף הפעילות במשק והעלייה במספר הנוסעים ברכבת, מחייב להחזיר את התחבורה הציבורית לסדרה, ולהרחיב את שעות הפעילות של הרכבת. "בעקבות יציאה ממשבר הקורונה, אנו מביאים בשורה גדולה למאות אלפי נוסעי הרכבת, שיוכלו שוב לנוע בצורה נוחה ויעילה, גם בשעות הערב המאוחרות, ובימי שישי ובמוצאי שבת, ולתכנן את יומם בצורה טובה יותר", הוסיפה השרה רגב.
הנוסעים מתבקשים להתעדכן בלוח זמני הרכבות באתר האינטרנט של רכבת ישראל, ביישומון הרכבת או במוקד השירות הטלפוני של הרכבת *5770. יודגש כי על פי התקנות, הנוסעים מחויבים בעטיית מסיכה לאורך כל זמן הנסיעה ושמירת ריחוק חברתי.