בשורה בעפולה: 'שחקים' פותחת שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה

בשלב הראשוני יפתח תואר אחד במחזור חורף, במהלכו יוכלו הסטודנטים לבחור קורסים בתכנים שונים על מנת להתמקצע בנושאים שונים. המחש

רשת 'שחקים, שפותחת שנת פעילות חדשה בימים אלו, מתכוונת להנגיש תארים אקדמאיים לכלל האוכלוסייה העפולאית והעמק. בין שלל התוכניות, פיתחה מודל ייחודי, יחד עם האוניברסיטה הפתוחה לפתיחת תואר ראשון בתחום מדעי הרוח והחברה עם התאמת תכני קורסים בהתאם לצרכי הסטודנטים. בשלב הראשוני יפתח תואר אחד במחזור חורף, במהלכו יוכלו הסטודנטים לבחור קורסים בתכנים שונים על מנת להתמקצע בנושאים שונים. בסיום התואר, יקבלו המסיימים תעודה רשמית של תואר ראשון מטעם האוניברסיטה הפתוחה.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


'זו בשורה של ממש' אומר דניאל בן, מנכ"ל רשת 'שחקים', "המטרה שלנו היא לעשות את המיטב ולענות על צרכי התושבים. עשינו מיפוי והבנו שזהו צורך מהותי וחשוב שיהיה מונגש לכולם הן מבחינת התוכן והן מבחינת לוחות הזמנים. אני סמוך ובטוח שנוכל לפתוח עוד תארים ונענה לכל צרכי התושבים".

חופית זניולי, מנהלת שיתוף הפעולה בין הרשת לאוניברסיטה מברכת על המהלך: "היום, בשביל תואר, תושבי העמק צריכים לנסוע מחוץ לעיר דבר היוצר אתגר מהותי בהחלטה האם להירשם. החלטנו לתת את המענה הטוב ביותר לכל אלה המעוניינים בתואר, בכל גיל. המסלול הזה מתאים לכולם ומותאם לשילוב מלא עם עבודת היום יום. אני מזמינה את כולם להגיע- אף פעם לא מאוחר לעשות תואר".