בשבת: תערוכת כלבים בינלאומית בנוף הגליל

בתערוכה ישתתפו מאות כלבים, מעשרות גזעיים שונים והם יתחרו על תארים בזירות הגזע. הכלבים ימדדו על פי: מבנה גופם, תנועתם, אופיים, פרוותם ועוד. לאחר שיוכרז הזוכה מכל גזע, הם יתחרו ביניהם על תואר כוכב התערוכה הנכסף. צילום: יגאל פרדו

אוהבים כלבים? ההתאחדות הישראלית לכלבנות פותחת שעריה לקהל הרחב לאחר הפסקת קורונה ארוכה ותקיים בשבת הקרובה תערוכת כלבים בינלאומית בחסות רויאל קנין, לצד מופעי ספורט כלבני ומשמעת. מאות כלבים מעשרות גזעיים שונים יתחרו על תואר כוכב התערוכה ובנוסף יתקיימו מופעים שונים, כמו: אג'יליטי, מופע כלבי עבודה ושירות, מופע פריזבי, מופע ריקודים עם כלבים ועוד.


התערוכה תתקיים בפארק "נוף הגליל" בשעות 09:00 – 16:00, (הכניסה בתשלום)


בתערוכה, המתקיימת בחסות רויאל קנין, היצרנית הצרפתית של מותג הסופר פרמיום לתזונה ובריאות לכלבים וחתולים, ישתתפו מאות כלבים, מעשרות גזעיים שונים, ביניהם: כלבי רועים, פינצ'ר, שנאוצר וגזעי דוגה דוגה, טריירים, דקלים, גזעי שפיץ, האונדס, כלבי ציד, רטריבר וספניאל, כלבים זעירים וכלבי רוח.
הכלבים יתחרו על תארים בזירות הגזע ולאחר מכן יתחרו המנצחים במקצי הזירה המרכזית שתכלול תחרות זוגות, קשישים, גורים וצעירים. הכלבים ימדדו על פי: מבנה גופם, תנועתם, אופיים, פרוותם ועוד. לאחר שיוכרז הזוכה מכל גזע, הם יתחרו ביניהם על תואר כוכב התערוכה הנכסף.
טל יפה, דובר ההתאחדות הישראלית לכלבנות: "מטרת התערוכה והצגת הכלבים היא בראש ובראשונה לחבר ולקרב את הקהל הרחב לעולם הכלבנות המתועדת, ללמוד להבין אותם וכמובן להכיר את המאפיינים השונים של כל גזע. בתערוכה עצמה הכלבים נבחנים על פי קריטריונים שונים תחת הקפדה מפורשת ששמה דגש על בריאות הכלב הגופנית והמנטלית לצד מאפיינים נוספים הייחודיים לכל גזע על פי גילו ומינו ואלה מהווים את הקריטריונים הראשיים שמאפשרים לעקוב אחר גידול אחראי ומתועד במשך דורות".
אתי בן דוד, מנהלת הערוץ המקצועי ברויאל קנין ישראל מסרה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם ההתאחדות לכלבנות, המהווה חיבור טבעי עבורנו. רויאל קנין מעודדת גידול אחראי למניעת נטישה ונותנת פתרונות תזונה ובריאות המותאמים לגזעים, גילאים וצרכים בריאותיים והתפתחותיים של כל סוגי הכלבים."
עוד במסגרת התערוכה, הקהל ייהנה ממופעי כלבים מרהיבים כגון: מופע אג'יליטי – ספורט בו מתחרים צוותים – אדם וכלב – במעבר מכשולים ומשוכות ; מופעי כלבי עבודה ושירות המדגימים משמעת, הגנה והצלה ; ענפי ספורט נוספים המעלים על נס את הקשר בצוות אדם וכלב כמו פריזבי וריקודים עם כלבים. יש למה לחכות!
התערוכה תתקיים בחלקה במגרשי ספורט פתוחים והיא תיערך בכל מזג אוויר תחת הנחיות התו הירוק.
פרטים נוספים על התערוכה: באתר ההי"ל או בעמוד הפייסבוק
לרכישת כרטיסים ברכישה מוקדמת: איוונטר