בשבוע הבא: פסטיבל הבירה חוזר לגלבוע

אלפים צפויים לקחת חלק בפסטיבל שייערך בימי חמישי ושישי הבא. צילום: צחי רייזל

הוא חוזר: ביום חמישי ושישי הבא ייערך ב"אוליב גארדן" (מתחם הסקי לשעבר), פסטיבל הבירה בגלבוע שזכה לפני כשנה להצלחה חסרת תקדים. הפסטיבל מופק על ידי מרכז הצעירים "תכל'ס" של המועצה האזורית גלבוע והוא פרי שיתוף פעולה של המרכז עם עמית פורת, בעלי רשת אוליב, שפתחו לפני מספר חודשים את "אוליב בגלבוע" המלון הראשון בגלבוע.

תכנית הפסטיבל תאפשר למבלים ללגום ממבחר עצום של עשרות סוגי בירות, לטעום מנות מ"פוד-טראקים", לצפות במופע קרקס זוגי ובהופעות של להקות מקומיות, להינות מפעילויות לילדים ולכל המשפחה, לשוטט בהנאה במדרחוב של דוכנים ולחוות אווירה – "תל אביבית" על רקע הנוף המשכר של הגלבוע.

"מדובר באירוע השיא של מרכז הצעירים בגלבוע", אמר השבוע שניר פרידמן, שעמל על הפקת האירוע בחודשיים האחרונים, "לשמחתי הצלחנו לגייס שותף אסטרטגי בדמות רשת אוליב אשר מעניקה לנו את כל המעטפת ואת האפשרות הפיננסית להפיק פסטיבל זה. הפסטיבל מכוון לקהל יעד מגוונים ובהם משפחות צעירות עם ילדים, חיילים, צעירים, וכל תושב ברחבי הגלבוע והעמקים. מדובר באירוע ייחודי ובהפקה מושקעת ומרשימה ואני סמוך ובטוח שאלפים יגיעו להינות עימנו כפי שהיה בשנה אשתקד. הפסטיבל עבר לגן האירועים "אוליב" על מנת לתת חווית משתמש לתושבים- הן מבחינת חניה, הנגשה ותכנים. אני רוצה להודות לראש המועצה עובד נור שתומך בנושא הצעירים בגלבוע בכלל ובמרכז הצעירים".