ברוך השב: "מלך" היענים חזר הביתה לעפולה

לפני כארבע שנים הועבר היען שזכה לשם "קינג" מהחי פארק בעפולה לספארי ברמת גן – כדי להפרות את הנקבות שם. לאחר שסיים את המשימה בהצלחה – חזר לפני כשבוע לבירת העמק

חייו של "קינג" בין רמת גן לעפולה: בעקבות הקורונה השתנה שגרת חייהם של רבים מתושבי עפולה. אחד הדברים היחידים שאולי נותרו כפי שהיו הוא הביקור הקבוע של תושבי עפולה ב"חי פארק" העירוני שם עם מבקרים את ילדיהם שרובם כבר מכירים את כל החיות על שמותיהם.
אחד הדיירים המוכרים והאהובים ביותר הוא היען "קינג" בגלל גובהו ונוכחותו המרשימים. "קינג"   נולד בספארי ברמת גן והגיע לחי פארק בעפולה לראשונה לפני שש שנים. כעבור שנתיים פנו בספארי לחי פארק בעפולה בבקשה לשלוח את "קינג" שוב לספארי כדי שיוכל להפרות את הנקבות במקום. "בספארי תיארו מצב עצוב שיש להם מספר גדול של נקבות יען והזכר הקיים לא מצליח להפרות אותן אז הם ביקשו את קינג שלנו", סיפר גולן וקנין, מנהל "החי פארק" בעפולה והוסיף: "מיד הסכמתי, בגלל הנתונים שלו וגודלו הייתי בטוח שהוא יעמוד במשימה".
לפני שבועיים קיבלו בחי פארק בעפולה הודעה לפיה קינג יכול לשוב לביתו בבירת העמק לאחר שסיים את משימתו בהצלחה לאחר שהצליח להפרות את כל נקבות היען בספארי והוא כעת אב לשמונה יענים קטנים. השבוע לאחר קבלת כל האישורים מול הספארי ורשות הטבע והגנים הוא חזר לחי פארק והתאחד עם בתו, שאף היא דיירת קבועה בחי פארק העפולאי.

 

יהיה שמח ומבדח: אירועי פורים במועצה לשימור אתרים

|

לאחר פרויקט שיקום והנגשה ב- 25 מיליון שקלים: קק״ל פתחה את נחל השופט למבקרים

|

ברוח האביב: סיור מסביב למסילה – לאורכה ולעומקה של רכבת העמק

|