ברוח הקורונה: הספר 'מסע ההרפתקאות של סבא' יצא לאור

את הספר כתבה "דר יפעת אושרת פינק, מרצה במכללת אורנים ואיירה אותו ביתה עמר. צילום: אורנים

ברוח בתקופה (ולגמרי במקרה..) – יוצא לאור בימים אלה הספר 'מסע ההרפתקאות של סבא'  אותו כתבה ד"ר יפעת אושרת פינק.
הספר עוסק באחד הנושאים החמים של התקופה – בסבא. ד"ר אשרת פינק, מרצה בכירה במכללה לחינוך אורנים, כתבה ספר התואם מאוד את רוח הימים האלו, בהם למדנו להעריך יותר מתמיד את הסבים והסבתות.
הסבא בספר 'מסע ההרפתקאות של סבא', הוא סבא פתוח, עמוק ואוהב, והוא מספר לגלי הנכדה על ניסיון חייו, לא בהיבט של אירועים, אלא כתובנות ומסרים היכולים לסמן לה את העיקר והחשוב בחיים מנקודת מבטו.
סבא משתף אותה כיצד הפך להיות אדם אותנטי, שלם ומאושר, כיצד למד להכיר בכישרונותיו ויכולותיו, והפסיק לחפש את אושרו בחוץ תוך כדי מרדף בלתי פוסק.

ד"ר יפעת אושרת פינק צילום: אורנים
מחברת הספר ד"ר יפעת אושרת פינק

דרך עולם החיות, שילדים כל כך אוהבים, הוא ממחיש לנכדתו את התחנות בהן עבר, מה לקח מכל בעל חיים ומה למד על עצמו.
סבא של גלי נגמל מסגנון חיים מחקה ומרצה, ומחתירה לשבחים, ומצא את דרכו כאדם השמח מהפנימיות שלו ולא מסמלי הסטטוס החיצוניים.
הספר מעודד ילד, כמבוגר, להיות הוא עצמו, לממש את עצמו על ידי קרבה לרחשי הלב ואהבת עצמנו כפי שאנחנו.
את הספר איירה עמר אשרת, ביתה של יפעת. "החיבור עם עמר", היא אומרת "נבע מהרצון העמוק שלי לחבור לילדתי הכישרונית ולהתחבר לתמימות שובת הלב שיש בציוריה ולהנגיש אותם לילדים. עמר, חזרה זה עתה ממסע באוסטרליה וניו-זילנד, היא בוגרת מגמת אמנות בבית ספר הפתוח תפן שבגליל, ובעיקר ציירת ואנימטורית מבטן ולידה. עמר, רואה את עולם הדמיון באופן חופשי מהרגע הראשון שנולדה. הערוץ שלה אל עולם הפנטזיה פתוח, וציוריה אינם מאפשרים להסיר את העיניים מהם, משום שהם מלאים בתמימות שכולנו מתגעגעים אליה, ססגוניים, צבעוניים, מלאים בפרטים, במסרים גלויים וסמויים, בהומור, בפנטזיה ובעומק. כל מילה שאומר עליהם מיותרת",הספר יצא לאור בהוצאת צבעונים. ועם פתיחת בתי העסק, ניתן לרכוש אותו בחנויות הספרים.
ד"ר יפעת אשרת פינק היא מרצה בכירה במכללת אורנים, בתוכנית להכשרת מורים לחינוך היסודי, ובתוכנית לתואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך. ספרה הקודם, למבוגרים, 'אסור להרים ידיים' עסק בדחייה חברתית וחרמות בקרב ילדים ובהשלכות וההתמודדות בגיל מבוגר.