בקרוב: "מכבי" תפתח בעפולה מכון דימות לצילומי רנטגן ואולטרה-סאונד

מכבי מרחיבה שירותים בבירת העמק: לראשונה נפתחו שני בתי מרקחת של רשת 'מכבי פארם' ומרפאת שיניים בעיר

עם החזרה למציאות החדשה, במכבי שירותי בריאות מרחיבים את שירותי בריאות בעפולה. לראשונה בעיר נפתחו שני בתי מרקחת חדשים של רשת 'מכבי פארם'. בתי המרקחת ממוקמים במרכז הרפואי בקהילת ציון ובמרפאה ברובע יזרעאל, והם פועלים בכל ימות השבוע, כמו גם ביום שישי.
בבתי המרקחת ניתן לקבל תרופות במרשמים מודפסים ודיגיטליים. חברי מכבי שיזמינו את התרופה דרך אתר האינטרנט יוכלו לקבל אותה בעמדת "אל-תור"-ללא המתנה עם הגיעם לבית המרקחת. בנוסף, שירות חדש יאפשר בדיקה מקדימה לבירור האם התרופות הנחוצות קיימות במלאי טרם ההגעה.
בנוסף, לראשונה ייתנו במרכז הרפואי במרכז העיר שירותי רפואת שיניים עבור חברי מכבי במרפאה  חדשה שהוקמה במקום. משמעות הדבר היא שמטופלים יזכו למבחר טיפולי שיניים תעריפים מוזלים להם זכאים חברי הביטוחים המשלימים של מכבי. המרפאה מציעה את מיטב המומחים למבוגרים ולילדים, ובה ניתן לקבל מגוון טיפולים הכוללים רפואת שיניים משמרת, כמו למשל סתימות, ניקוי אבן, טיפולי שורש ואיטומים. כמו גם רפואת שיניים משקמת ובתוך כך, כתרים, שתלים ועוד. בכך ייהנו תושבי עפולה  ממעטפת שירותים רחבה תחת קורת גג אחת.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


בקרוב ייפתח לראשונה בעיר מכון דימות של מכבי לצילומי רנטגן ואולטרה-סאונד שיפעל בשיטה חדשנית. במכון תתאפשר העברת הפענוח ישירות לתיק הרפואי של הנבדק וניתן יהיה לבצע צילומים ללא צורך בתאום תור מראש, בפריסת שעות רחבה ובזמינות גבוהה.
שרית שוט, מנהלת מכבי שירותי בריאות בעפולה:" עפולה עם הפנים לעתיד רפואי טוב יותר. אנחנו גאים לפתח את שירותי הרפואה בתקופה הזאת ולהעניק לחברי מכבי את שירותי הרפואה האיכותיים ביותר. אני מזמינה את תושבי העיר והאזור להגיע ולהתרשם מצוות רפואי איכותי ומשירות אישי שכל חברי מכבי זוכים לו."