בקרוב בגלבוע: מלון בוטיק יוקרתי אקסקלוסיבי עם נוף מהמם

בשורה תיירותית לגלבוע: מתחם "סקי בגלבוע" יוסב למלון בוטיק יוקרתי שיוקם בהשקעה של 20 מיליון שקלים. ביוני הקרוב כבר תוכלו לצלצל לקבלה ולהזמין חדר

רשת olive תפתח בקרוב מלון בוטיק יוקרתי חדש בגלבוע ולאחרונה החלו העבודות להקמתו. המלון יוקם על ידי היזמים עמית פורת, הבעלים של רשת אוליב והיזם ואיש העסקים יוסי חוגרי. המלון, olive הר הגלבוע שמו, ימוקם במתחם שהיה ידוע עד כה כמתחם "סקי בגלבוע" ויעבור הסבה לטובת מלון בוטיק המשקיף לעמק יזרעאל, עמק המעיינות ועמק חרוד ולמעשה נקודת הכניסה להר הגלבוע ולעמק שמתחתיו.

• חדרי המלון ייקראו על שם דמויות משושלת שאול

במלון יהיו בשלב א' 30 חדרים ובתום שלב ב' 66 חדרים. במלון יפעל גן אירועים ומסעדת המלון בנוסף לבריכת מלון המשקיפה לנוף.
המלון יהיה מותאם למשפחות עם חדרי גלריות, ווילות אירוח.
ב-5 החודשים הקרובים יתבצעו במקום עבודות במסגרתן יוסבו המבנים הקיימים במתחם לחדרי אירוח יוקרתיים ומרווחים ואילו בשטחים הציבוריים ששימשו את המתחם תוקם בריכה מרהיבה שצופה לנופי הגלבוע. סך הכל במסגרת העבודות יושקעו כ-20 מליון ₪ ועל פי הצפי, המלון צפוי להיפתח להרצה בחודש יוני הקרוב.
למעשה זהו המלון הראשון אשר מוקם בגלבוע , אזור בו פועלים צימרים ואתרי נופש קיבוציים וכפריים

המלון ישא את הקונספט וההתרחשויות ההיסטוריות שאירעו במקום ובאזור – סיפור קרב שאול ובניו בגלבוע. בעוד שחדרי המלון ייקראו על שם דמויות משושלת שאול, תספק הרשת תצפית, סיורים מודרכים וטיולי "רייזרים" אשר יספרו אודות אירוע היסטורי מרתק זה אל מול נופי הגלבוע המרהיבים.

אוליב הר גלבוע – חצר בית המלון. הדמיה: איציק ניב

בשלב א' יכיל המלון 30 חדרים מרווחים בני 40 מ"ר כ"א (כולל גלריות לילדים) ועוד 2 וילות הכוללות 7 חדרים כל אחת. בשלב ב' אשר ייצא לפועל בהמשך יתווספו למלון עוד 36 חדרים. במלון תפעל גם מסעדה עבור אורחי המלון שתשמש בשעות הערב גם כבר משקאות לקהל הרחב. במסגרת תהליך מיתוג מחדש שעוברת הרשת בימים אלו המלון החדש בגלבוע יסווג לקטגוריה של olive exclusive ויהיה מבין מלונות היוקרה של הרשת. לצד המלון יוסיף לפעול גן אירועים המותאם הן לאירועים משפחתיים והן לאירועים עסקיים עד 1000 איש.

• עשרות מקומות תעסוקה באופן ישיר

עמית פורת מנכ"ל רשת olive: "כבן האזור זה בהחלט מעמד מרגש עבורי. אני עוסק שנים רבות בענף התיירות וכעת זאת הזדמנות לתרום ולפתח כאן בבית, באזור בו גדלתי. מעבר לעובדה כי המלון וגן האירועים צפויים לספק עשרות מקומות תעסוקה באופן ישיר, הרשת דוגלת במתן עדיפות לספקים מקומיים, כך שהמלון צפוי לייצר תעסוקה גם לעסקים נוספים באזור. המלון, יוקרתי מאד באופיו, צפוי לספק לאורחיו חוויה ייחודית. הלכנו עם הקונספט של שושלת המלוכה של שאול המלך כך שאנו בהחלט מתכוונים לכך שכל אורח ירגיש פה כמו מלך.

כיום המתחם נטוש ברובו וגם אטרקציית הסקי אינה מושכת גולשים כבעבר. צילום אילנה שקולניק
מתחם הסקי בגלבוע. צילום אילנה שקולניק

החדרים המרווחים, העיצוב המוקפד, הבריכה. שמנו דגש על כל פרט בשביל לספק את האווירה הזאת. לצד ההשקעה במלון אנחנו ב olive מבינים היטב שהאתרים שלנו הם חלק בלתי נפרד מהאזור בו הם מצויים. המלון החדש נמצא ממש בשער הכניסה לאזור הגלבוע ועמק המעיינות.
זה אזור מקסים, משופע בטבע ושלל אטרקציות. אנחנו בהחלט מתכוונים לספק את התוכן הזה לאורחים שלנו ויתרה מכך, אף להקים בהמשך במלון, בעידוד המועצה האזורית גלבוע,מרכז מידע לבאים לאזור. כאן זה המקום להודות למועצה האזורית גלבוע ולעומד בראשה עובד נור אשר נתנו את ברכת הדרך לפרויקט חשוב זה שימנף את התיירות לאזור הגלבוע.