בקרוב: אירועי 'לילה לבן' באתרי התיירות בעמק יזרעאל

הגלריות, היקבים, עגלות הקפה והאטרקציות השונות הפזורות ברחבי העמק יחכו למבקרים מהשקיעה ועד השעות הקטנות של הלילה,
עם מגוון פעילויות לאור ירח מלא: 9-11/8/2022 שלישי – חמישי. צילום: אבי חיימוביץ

בעמק יזרעאל מרחב תיירותי עצום המציע מרחבים פתוחים, יערות ושדות אין קץ, יקבים, אטרקציות ושלל פינות חמד וטבע.
כחלק ממסורת שהחלה בקיץ שעבר, גם השנה יתקיימו במרחב התיירות של עמק יזרעאל אירועי "לילה לבן", בין התאריכים 9-11/8/2022 (שלישי – חמישי).
הגלריות, היקבים, עגלות הקפה והאטרקציות השונות הפזורות ברחבי העמק יחכו למבקרים מהשקיעה ועד השעות הקטנות של הלילה, עם מגוון פעילויות לאור ירח מלא.
אירועי לילה לבן יתקיימו בקרקס החקלאי במושב היוגב, גן לאומי ציפורי, משטרת נהלל ההיסטורית, 'בתים מספרים' בבית לחם הגלילית, סרטים לכל המשפחה בעגלת קפה 79, פעילויות לילה במוזיאון עין דור, 'בוצרים ונהנים בלילה' במשק אופיר באלון הגליל, קטופותי בבית לחם הגלילית, סטודיו NACCA לסבונים במרחביה, אתר רכבת העמק ההיסטורית בכפר יהושע, תמרלין בנהלל, יקב היוגב  8 במושב היוגב  גלריה מירווח בהרדוף, יקב טוליפ בכפר תקווה, יקב יונה בציפורי, קסם המגע בבית לחם הגלילית, בר יין וגבינות בקפה חממה  במשתלת שמיר בכפר יהושע, שוק וינטאג' לילי בקיבוץ מזרע, פופ אפ במטבח של דורון בר און במושב היוגב, טיולי משפחות בלילה עם איתן אגוזי ועוד.
במסגרת האירועים יתקיימו שני אירועים לצעירים בשיתוף פעולה בין 'שטוצר' – מרכז הצעירים של המועצה ומוזאון העמק.
כמו כן, יתקיים לראשונה יריד 'יוצרים מן הכלל' – יריד של קבוצת אמנים מקומיים בתערוכה ייחודית.
הקבוצה פועלת במשותף ובהתנדבות מזה כשנה לקידום תחום האומנות השימושית ביחד עם 'מעברים בעמק' והמועצה. אתר רכבת העמק בכפר יהושע תומך בחיבור לאמנים מקומיים ובכך, נוצר שיתוף פעולה יזרעאלי מקומי. התערוכה מביאה צבעוניות וערכים מקומיים, שהאומנים מבטאים ביצירותיהם.
בנוסף, בערב האחרון של החגיגות יתקיים מופע מרכזי של הזמר עידן עמדי שיארח את הזמרת דקלה, באמפי ויצו נהלל.
ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל אייל בצר: "מוזמנים ומוזמנות ליהנות מבילוי יזרעאלי לילי, לחוות את עמק יזרעאל באווירה אחרת עם מיטב אתרי התיירות והקסם המיוחד של העמק, גם בשעות הלילה."

פרטים נוספים על מגוון האירועים ורכישת כרטיסים  באתר המועצה האזורית עמק יזרעאל.

אלקבץ: "תודה לכולם, גם למי שלא הצביע לי"

|

עפולה: 11 חברים חדשים במועצה מתוך 17

|