בקואליציה או באופוזיציה? אבי דג׳ן מצטרף למועצת העיר עפולה

המהלך אושר היום רשמית לאחר התפטרותו של גדעון פורת מהמועצה – במסגרת הסכם רוטציה עם דג׳ן – שמצידו התפטר מעבודתו במחלקת הקליטה בעירייה. עתה נותר לראות לאן פניו של דג׳ן מועדות: "הכל מבחינתי פתוח", הוא אומר

הסאגה הגיעה לסיומה: אביי דג׳ן, יחל בימים הקרובים לשמש כחבר מועצת העיר עפולה לאחר שהתפטרותו של גדעון פורת התקבלה היום רשמית על ידי ראש העיר יצחק מירון. פורת כיהן כחבר מועצה עד עתה ובמסגרת הסכם רוטציה יפנה את כסאו לדג׳ן שנאלץ בעקבות הכניסה למועצה להתפטר מעבודתו במחלקת הקליטה בעירייה.
בימים הקרובים צפוי דג׳ן להיפגש עם מירון ולהחליט האם ימשיך להיות כמו פורת חלק מהקואליציה או לפנות לאופוזיציה.
בסביבתו של דג׳ן מספרים כי הוא נכנס לתפקיד מלא במוטיבציה מתוך כוונה לסייע לתושבים ולבני הקהילה. עוד הוסיפו מקורביו כי הוא מתכוון לפעול כבר לקראת הבחירות הקרובות בעוד 10 חודשים, מתוך רצון להמשיך בפעילות המוניציפאלית.


[dfp name="728×90" height="728" width="90"]


דג׳ן: "שמחתי היום לקבל את שיחת הטלפון הרשמית מראש העיר יצחק מירון על הצטרפותי כחבר מועצה בפועל. היום הוא יום חגיגי מאוד לקהילת יוצאי אתיופיה, בדיוק בחג הכי משמעותי יציאה לאור, בחג האורים. הזמן קצר מאוד והמלאכה מרובה. היה חשוב לי מאוד להשאר נאמן לקהילה ולעצמי. התחלתי ללמוד את העבודה המוניציפאלית בסוג של מרתון בכדי להמשיך לשרת את תושבי עפולה נאמנה וכמובן את בני הקהילה האתיופית בעיר. בהזדמנות זו אני מאחל לכל תושבי העיר חג חנוכה שמח. אני מבטיח שאשרת בנאמנות את התושבים. לגבי הצטרפותי לקואליציה או לאופוזיציה? ובכן, אני אשב לפגישה מכובדת עם ראש העיר יצחק מירון ואקבל החלטה. מבחינתי הכול פתוח".

עפולה: מפגש פסגה של כל ראשי הרשויות באזור

|