בפעם השלישית: טורניר ע"ש יוסי (איבר) אזולאי ז"ל

טורניר קט-רגל ערים לזכרו של יוסי (איבר) אזולאי, אביהם של הכדורגלנים לשעבר עמי וכפרי אזולאי, יתקיים ביום שני הקרוב (23.7) בפארק העירוני בעפולה בהשתתפות 10 קבוצות. עמי אזולאי: "יהיה טורניר מכובד עם שחקנים ברמה גבוהה"

ביום שני הקרוב (23.7) יתקיים טורניר קט-רגל ע"ש יוסי (איבר) אזולאי ז"ל, אביהם של הכדורגלנים לשעבר מעפולה עמי וכפרי אזולאי, שהלך לעולמו לפני כשלוש שנים.
הטורניר, שמשך בשנתיים הראשונות שלו הרבה עניין וצופים, יתקיים זו השנה השלישית בפארק העירוני בעפולה בהשתתפות 10 קבוצות המגיעות מערים ויישובים שונים בצפון: טבריה, קרית שמונה, חצור, נצרת עילית, גלבוע, איכסאל, בית שאן, א.א.פאחם, מגדל העמק וגלבוע.
הטורניר ייצא לדרך בשעה 16:30 וצפוי להימשך עד השעה 21:30. בשנה שעברה בית שאן זכתה בטורניר ושנה קודם לכן זכתה באליפות הקבוצה מטירת הכרמל.
"הטורניר הזה הפך להיות אירוע משמעותי וחשוב עבור המשפחה", אומר עמי אזולאי, "מצאנו לנכון להנציח את זכרו של אבא דרך טורניר כדורגל, כי הוא היה מאוד מחובר לכדורגל. הוא ליווה אותי ואת כפרי לכל מקום שבו שיחקנו. הוא ייעץ בכל דבר, סיפק לנו פרשנות ודברי ביקרות מתי שצריך".
על הטורניר עצמו הוסיף עמי אזולאי: "מדובר בטורניר מכובד שמגיעים אליו שחקנים ברמה גבוהה. מגיעה מילה טובה לעומר לב וגולן וקנין שעזרו לנו מאוד בארגון האירוע.
אנחנו מזמינים את הציבור הרחב לבוא וליהנות מאירוע ספורטיבי מכובד. יהיה עניין רב, אווירה טובה, מוזיקה וכיבוד קל".