בפעם השביעית: ברובע יזרעאל "שמרו לכם כסא" ליום כיפור 

גם השנה: אוהל מתפללים נייד וממוזג, בגודל 300 מטר ובעלות של 29.000 שקלים, הושכר עבור מתפללי השכונה המתפתחת בעפולה 

"מתחברים" עם בורא עולם ועושים חשבון נפש: אוהל מתפללים ייחודי, נייד וממוזג, בגודל 300 מטר, ובעלות של לא פחות 29.000 שקלים, הושכר בימים אלה ליום כיפור- עבור מתפללי רובע יזרעאל- השכונה המתפתחת והגדולה בעפולה. האוהל ימוקם ברחוב יפה ירקוני- בחנייה של גן כפיר.
זו השנה השביעית ברציפות שהאוהל גדול המימדים מושכר בכדי שתושבי הרובע יוכלו להתפלל. את היוזמה המבורכת מובילים הרב יוסף סגל מבית חבד עפולה, יחד עם ועד מתפללי בית הכנסת הפתוח בשכונה. הרב סגל וחברי הועד ציינו כי הם ישמחו שתושבי השכונה יסייעו להם בתרומות עבור מימון שכירת בית הכנסת הנייד. בשנים עברו פקדו את בית הכנסת במהלך החג מאות רבות של מתפללים, משפחות, ילדים, נשים וטף שבירכו על היוזמה.
המתפללים ייהנו כאמור מבית כנסת ממוזג לאורך כל שעות התפילה, כיסאות לכל דורש, כיפות וסידורי תפילה. "אני מצפה לראות את כל תושבי הרובע מתכנסים איתנו לתפילות החג בדיוק כמו בשנים עברו", אמר השבוע הרב יוסף סגל, "אנו שמחים לראות את כולם מגיעים להתפלל יחד עימנו". יצוין כי גם השנה צפוי לפעול בשכונה מניין שבו יתפללו בנוסח עדות אשכנז, וזאת על רקע דרישה מתושבים מקומיים. כמו כן בית הכנסת מתכונן בימים אלה לחג הסוכות ושמחת תורה. השנה, כמו בכל שנה, יתקיימו הקפות ראשונות בבית הכנסת ובמוצאי שמחת תורה יתקיימו הקפות שניות.